Традициите не са това, което бяха! По неясни причини американският концерт General Motors, реши да измени изцяло своето лого, което би трябвало да изглежда по-модерно. За нас обаче, новото лого би подхождало повече на някой китайски бранд, а не на компания основана преди 112 години.
Трябва да уточним обаче, че все още няма официално изявление от концерна за новото лого и не е ясно дали, то няма да се отнася за определен отрасъл на компанията или виртуални презентации и онлайн издания, какъвто е случая с логото на BMW, представено в началото на миналата година. При всички положения обаче, това което виждаме днес, поражда известни притеснения относно бъдещето на концерна и неговите продукти, които предстои да видим за в бъдеще . Ясно е, че пазара в Китай е първостепенен, но нужно ли е да се мъчиш да бъдеш харесан с цената на своята идентичност?
Няма коментари:
Публикуване на коментар