Механично, нищо. Всичко си е постарому. Под капака място намира 2.5 литров, 4-цилиндров мотор с хибридна система и мощност от 245 к.с. Достатъчно мощност, за да се придвижиш от светофар до светофар без излишна драма. Не е бърз, не е вълнуващ, но работи. Предното задвижване е стандартно, а AWD е опция (освен за Woodland и Platinum, където е задължително). Woodland, разбира се, получава по-голям клиренс, за да може да се справи с онези ужасни кални локви пред магазина за органична храна.
В интериора моделите за 2026 година ще имат някои нови неща и по-добро оборудване. Пред водача вече за всички версии ще се предлага цифров инструментален панел, а инфо-развлекателната система и от ново поколение и е оборудвана с 8 или 12.3-инчов дисплей. Другите неща които вдигат цената са допълнителни два високоговорителя за озвучителната система на JBL, като общия брой вече става осем. Ето защо е по-скъпо. За да можеш да чуваш детските песнички в по-висока резолюция. Има и още. Сенници на задните странични прозорци, като вече няма нужда да купувате онези евтини, лепящи се неща от левчето. Задната врата е електрическа със жестов контрол, ако ръцете са ви заети с две деца и пакет тоалетна хартия, а на покрива има релси , за да можете да закачите колелата си, когато разберете, че не можете да ги съберете вътре. Всичко това най-вероятно оправдава увеличените цени, като за базовата версия, то е около 600 долара, а при върховите версии достига до над 1100 долара.



Няма коментари:
Публикуване на коментар