Както до сега под капака на Toyota Aqua, място ще намира 1.5 литров, 3-цилиндров, бензинов мотор куплиран с електромотор, чиято обща мощност подавана към колелата е вече близо 130 к.с. Трансмисията при всички случаи е CVT. Новост за модела е версията със задвижване на четирите колела наречено E-Four, като за целта на задният мост е позициониран маломощен електромотор с мощност от едва 6.к.с., който се включва сами при потегляне на хлъзгави настилки. Срещу доплащане клиентите ще могат да поръчат своите модели с иновативната и компактна никел-водородна, би-полярна батерия с мощност от 5Ah, която в случая замества и акумулатора. Според производителят при внимателно шофиране, водача може да бъде възнаграден с разход от 2.8л/100 км.
Интериора предлага цифров инструментален панел пред водача и серийна 10.2-инчова, мултимедийна система. На борда място намира най-новият пакет за подпомагане на шофирането, който намира място и в моделите на Lexus. Той включва системи и асистенти подпомагащи шофирането, като: адаптивен круиз контрол, асистент за поддържане движението в пътната лента, сензор за разпознаване на пътни знаци, сензор за обекти в сляпата зона на водача, активен асистент за паркиране и камера за заден ход.
Няма коментари:
Публикуване на коментар