Интериора също е претърпял известни промени, като най-очебийната е новата централна конзола между седалките, където скоростният лост липсва, а на негова място се намира поставка за индукционно зареждане на мобилни устройства. Впечатление прави и цифровият инструментален панел пред водача с 12.3-инчов екран. Със същият размер е и дисплеят за мултимедийната система с гласов контрол. За модела вече ще бъде налична системата за автономно шофиране от 2-ро ниво, активен паркинг асистент и хедъп дисплей.
По отношение на механиката обаче няма новости. Под капака място продължава да намира 1.5 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 169 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия предаваща движението към предните колела. По-слабата версия с 1.3 литровият мотор отпада от гамата на модела. Цените на Maxus G50 Plus в Китай, започват от 109 000 юана, като моделът ще продължава да се експортира в Малайзия, Австралия и отделни държави в Южна Америка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар