В средата на своя жизнен цикъл, корейският компактен модел получава планиран фейслифт. Външните промени са видими от пръв поглед и включват нов дизайн на броните и нова радиаторна решетка. По-интересни обаче са невидимите за просто око промени или по-точно, тези под предния капак. Там място намира първата за марката лека хибридна технология работеща под напрежение 48V, която идва директно от Новото поколение на Hyundai I20, заедно с 3-цилиндровия, 1.0 литров T-GDi агрегат във версии на мощност от 100 и 120к.с. Серийно и двете версии на този мотор ще се предлагат с новата интелигентна , 6-степенна, механична трансмисия с електронен контрол на съединителя. Срещу доплащане клиентите могат да оборудват своите модели и с 7-степенна, двудискова трансмисия. На разположение ще бъде и модификация с 1.2 литров, бензинов мотор с мощност 83к.с., която обаче ще се предлага само на избрани пазари. Както се досещате дизеловите версии отпадат от гамата на модела.
В интериора обновената Kia Rio, получава по-семпли промени свързано предимно с оборудването и технологиите. Веднага се набива на очи новата мултимедийна система с 8-инчов дисплей, допълнен с 4.2-инчов дисплей вмъкнат между индикаторите на инструменталният панел пред водача. Седалките и волана са с нов дизайн и възможност за персонализиране благодарение на разноцветните материали и шевове. Не са забравени и системите и асистентите за шофиране, като серийно ще бъде наличен пакета за безопасност, който се предлага вече във всички модели на марката включващ: адаптивния автопилот, система за предотвратяване на сблъсък, сензор за сляпата зона на водача и сензор за поддържане движението в пътното платно. Продажбите на обновената Kia Rio ще започнат от края на следващия месец, като цени все още не се споменават.
Няма коментари:
Публикуване на коментар