Обновяването на чешкият флагман е факт и това не е просто козметична операция, а цялостна модернизация на модела. Външните промени не са големи, но достатъчни да подмладят лимузината за още няколко години. Новата предна броя, променената радиаторна решетка и новите матрични LED светлини, открояват от пръв поглед новата версия. В задната част наблюдаваме нов дизайн на бронята и нова задни светлини с нова подредба, но най-голямо впечатление прави надписа на марката на багажника, който вече заменя познатата ни емблема, което ще стане задължително за всички бъдещи модели на марката. Като цяло заради дизайна на новите брони обновената версия е с 8мм. по-дълга, но това не се отразява по никакъв начин на простора в купето, който и без друго е повече от достатъчен.
За задвижване обновената Skoda Superb, разчита на бензин и дизелови агрегати куплирани с 6-степенна, механична или 7-степенна, DSG трансмисия. Бензиновите версии са снабдени с 1.5 и 2.0 литровите, турбо мотори, чиято мощност ще варира от 150 до 272к.с., за версиите - RS и Scout. Дизеловите версии разчитат на 1.6 и 2.0 литровите, TDI с мощност между 120 и 190к.с. Задвижването на четирите колела ще продължава да се предлага срещу доплащане за някои от модификациите. Най-голямата новост е хибридната версия, която е и първата с такъв тип задвижване на чешката марка. Тя е снабдена с 1.4 литров, бензинов, турбо мотор съчетан с електромотор, 6-степенна, DSG трансмисия и литиевойонна батерия с мощност 13кВч. Общата мощност на системата е 218к.с., а според производителят, тази модификация може да измине до 55км. само на ток, като средния разход на гориво при идеални условия може да достигне 1.7л/100км.
Интериорът също получава подобрения свързани предимно с мултимедията и инструменталния панел пред водача, който вече е с LCD дисплей. Налице са нови декоративни елементи придаващи по-изискан стил, а оборудването е станало по-богато, като вече серийно ще се предлага без ключовия достъп и старт на автомобила. Адаптивният автопилот заедно със системата за предотвратяване на сблъсък също са включени в базовото оборудване, както и сензора за обекти в сляпата зона на водача.
Всичко това обаче ще се отрази и на цените, които все още не са обявени, но при всички положения очакваме повишаване с минимум 5%. Въпреки това моделът успешно ще се конкурира с автомобили като: Volkswagen Passat, Opel Insignia и другите представители в този ценови диапазон. Продажбите се очаква да стартират в края на лятото, като за пръв път ще бъде налична и версия Scout, която ще замести познатата модификация Outdoor, от пердходното поколение на модела. Тя ще се предлага със серийно задвижване на четирите колела и само в комби версия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар