От както DS се обособи, като самостоятелен бранд, това е вторият модел на новосъздадената марка след DS 6WR (за сега само за Китай), който не разполага с емблемите на Citroen. За в бъдеще, всички модели ще носят само логото на DS, като по този начин ще се отличават от продукцията на концерна майка.
Нова предна част с изцяло LED фарове, пременени задни светлини, нова цветова гама, нови алуминиеви джанти, обновен интерфейс на мултимедийната система, изчистен интериор с нови материали и разцветки, предни масажиращи седалки, без ключов достъп до купето, системи за обект в сляпата зона, асистент за напускане на пътното платно, асистент за подпомагане при потегляне на наклон, камера за задно виждане, климатроник, head-up дисплей. Това са част от промените и серийното оборудване на обновеният Citroen DS5 (DS-5). Наред с това под предният капак място намират четири дизелови и един бензинов агрегат работещи под нормите Евро6, чиято мощност варира от 120 до 210к.с. Серийно, те са куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане може да се оборудват и с автоматична такава. Хибридната версия - Hybrid 4x4, продължава да е най-икономичната, но и най-скъпа. Средният разход на гориво според производителя е 3.5л/100км, като комбинирана мощност възлиза на 200к.с. Пред публика обновеният DS5, ще бъде показан през март месец по време на автосалона в Женева.
Нова предна част с изцяло LED фарове, пременени задни светлини, нова цветова гама, нови алуминиеви джанти, обновен интерфейс на мултимедийната система, изчистен интериор с нови материали и разцветки, предни масажиращи седалки, без ключов достъп до купето, системи за обект в сляпата зона, асистент за напускане на пътното платно, асистент за подпомагане при потегляне на наклон, камера за задно виждане, климатроник, head-up дисплей. Това са част от промените и серийното оборудване на обновеният Citroen DS5 (DS-5). Наред с това под предният капак място намират четири дизелови и един бензинов агрегат работещи под нормите Евро6, чиято мощност варира от 120 до 210к.с. Серийно, те са куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане може да се оборудват и с автоматична такава. Хибридната версия - Hybrid 4x4, продължава да е най-икономичната, но и най-скъпа. Средният разход на гориво според производителя е 3.5л/100км, като комбинирана мощност възлиза на 200к.с. Пред публика обновеният DS5, ще бъде показан през март месец по време на автосалона в Женева.
Няма коментари:
Публикуване на коментар