В края на 2008 година в САЩ, бе представен новия Ford Fusion. В продажба моделът бе пуснат през 2009г., а в края на същата година бе избран за "Автомобил на годината" за 2010г. Негови подгласници са Buick LaCrosse и американската версия на VW Golf 6. голям интерес предизвиква хибридната версия на модела, която е и една от основните причини той да бъде избран за автомобил на годината в Америка. Новите настройки и мощните батерии позволяват на модела да се движи в изцяло електрически режим при скорост до 75км/ч, като същевременно прехода с един резервоар е над 1100км., което е без аналог в класът си. Двигателя на хибридната версия, който намира място под предния капак е 2.5 литров 4-цилиндров чиято мощност е 155к.с. съчетан с CVT трансмисия. Освен него се предлагат и V6 цилиндровите бензинови 3.0 и 3.5 литрови агрегати куплирани с 6-степенни механични или автоматични трансмисии, които могат да се почват и със задвижване на четирите колела. Моделът е базиран изцяло върху платформата на Mazda Atenza (Mazda 6), а производството е позиционирано в Мексико, където се произвеждат Lincoln MKZ и Mercury Milan. До края на 2010 година в САЩ са продадени над 400 000 автомобила от модела Fusion.
събота, 23 юли 2011 г.
North American Car of the Year - 2010: Ford Fusion
В края на 2008 година в САЩ, бе представен новия Ford Fusion. В продажба моделът бе пуснат през 2009г., а в края на същата година бе избран за "Автомобил на годината" за 2010г. Негови подгласници са Buick LaCrosse и американската версия на VW Golf 6. голям интерес предизвиква хибридната версия на модела, която е и една от основните причини той да бъде избран за автомобил на годината в Америка. Новите настройки и мощните батерии позволяват на модела да се движи в изцяло електрически режим при скорост до 75км/ч, като същевременно прехода с един резервоар е над 1100км., което е без аналог в класът си. Двигателя на хибридната версия, който намира място под предния капак е 2.5 литров 4-цилиндров чиято мощност е 155к.с. съчетан с CVT трансмисия. Освен него се предлагат и V6 цилиндровите бензинови 3.0 и 3.5 литрови агрегати куплирани с 6-степенни механични или автоматични трансмисии, които могат да се почват и със задвижване на четирите колела. Моделът е базиран изцяло върху платформата на Mazda Atenza (Mazda 6), а производството е позиционирано в Мексико, където се произвеждат Lincoln MKZ и Mercury Milan. До края на 2010 година в САЩ са продадени над 400 000 автомобила от модела Fusion.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар