В света на компактните SUV модели в Китай, Geely Icon е символ на иновация и модерност, но по една или друга причина не може да се наложи на местния пазар вече 5 години, и от него са продадени едва около 96 000 бройки. Сега Icon получава приключенска версия, която е представена като отделен модел в семейството на Geely и ще носи името Cowboy. С нея марката се надява да привлече нови клиенти на които би трябвало да им се хареса по-грубият дизайн и офроуд излъчването. Високият клиренс и големите колела допълват трубият вид на автомобила и би трябвало да осигурят по-добра проходимост на различни терени. Любителите за извън градските приключения ще могат да се възползват от допълнителен багажник на покрива с товароносимост до 50 кг., както и от специална кутия за съхранение на екипировка монтирана на вратата на багажника.
За да бъде интериорът в унисон с по-грубият външен вид на автомобила, то той е идентичен с този на Geely Icon преди фейслифта. Това означава, че елегантният двоен цифров панел е изоставен за сметка на два отделни дисплея, съответно за инструментариума и инфо-развлекателната система. Тя от своя страна поддържа Apple CarPlay и Android Auto, което позволява на водача лесно да свърже своите смартфони и да използва любимите си приложения директно през интерфейса на автомобила.
По отношение на задвижването, то то е без промяна спрямо това на базираният върху BMA платформата на Icon. Това означава, че Geely Cowboy се задвижва от 4-цилиндров, турбо бензинов мотор с мощност 181 к.с., съчетан с 7-степенна, роботизирана трансмисия задвижваща само предните колела. Благодарение на усъвършенстваната технология на двигателя и системата за рекуперация на енергия, автомобилът предлага нисък разход на гориво и емисии. Това не само намалява разходите за гориво, но и прави Cowboy по-екологичен избор за съвременните шофьори търсещи емоции извън пътя. Цените на Geely Cowboy в Китай ще стартират от малко над 100 000 юана, което само с 3% повече от това, което марката иска за Geely Icon.
Няма коментари:
Публикуване на коментар