Не е изненада, че новото поколение на китайскиятVolkswagen Passat се оказа леко променена версия на представеният в началото на годинатаVolkswagen Magotan. Това дава край на спекулациите относно бъдещето на китайският Passat и потвърждава неговата важна роля за пазарния дял на немската марка в Китай. Двата седана се произвеждат от различни китайски концерни или по-точно SAIC за Passat и FAW за Magotan, но въпреки разликите в дизайна, двата седана споделят една и съща платформа и механика.
Все още няма официална информация относно новият Volkswagen passat Pro, но се надяваме тя да бъде налична преди официалната премиера на модела, която ще се състои по време на автосалона в Пекин. Според източници близки под капака и тук място ще намират 1.5 и 2.0 литровите, турбо бензинов мотор с мощност съответно от 150 и 220 к.с., като при всички случаи те ще бъдат куплирани серийно с DSG трансмисии.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++След официалната премиера на модела, която се състоя днес (30.08.2024), бе потвърдено наличието на бензиновите турбо агрегати, с които ще се задвижва китайският Passat. Успоредно с това, за първи път стават ясни и подробностите относно интериора на седана, който явно е пренесен до голяма степен директно от Volkswagen Magotan. това означава, че пред водача серийно място намира 10.3-инчов цифров инструментален панел, а инфо-развлекателната система с изкуствен интелект е оборудвана с 15-инчов дисплей. Срещу доплащане пред спътника място ще намира трети екран с размер от 11.6-инча, от който могат да се гледат и филми по време на движение без това да разсейва водача. Допълнителното оборудване включва и HUD дисплей с добавена реалност, отваряем панорамен покрив, озвучителна система с 16 високоговорителя и разширен пакет от асистенти подпомагащи шофирането които позволяват автономно шофиране от ниво 2+. Наред с това при новият Passat и двата реда седалки могат да бъдат оборудвани с масажна и вентилираща функция, а амбиентното осветление обхваща 30 цвята.
Няма коментари:
Публикуване на коментар