Предлаганият от 1984 японски SUV, влиза в своето 6-то поколение, което отива значително по-долеч по отношение на офроуд характеристиките и вече ще може да се изправи директно срещу модели като
Jeep Wrangler и
Ford Bronco Sport. Както знаем
Toyota 4Runner винаги е била тясно свързана с
Toyota Tacoma, което важи и за последното поколение. Това означава, че даунсайзинга обхваща и този модел, а под капака място вече ще намират само 4-цилиндрови агрегати. За първи път обаче моделът получава офроуд версия с името Trailhunter, за която практически няма да има ограничения.
Както стана ясно, новата Toyota 4Runner се отказва от V6-цилиндровият агрегат и сега ще разчита на новият 2.4 литров, турбо бензинов мотор i-Force, който ще се предлага и в комплект с хибридна технология. Базовата версия разполага с 278 к.с. и задвижване само на задните колела с електронно контролиран диференциал с ограничено приплъзване, а системата 4х4 ще бъде налична срещу доплащане. При хибридната версия, мощността нараства на 328 к.с. и ще се предлага серийно със задвижване на четирите колела и двустепенна раздатъчна кутия и LSD диференциали. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична.
Интериора също е идентичен с този на Tacoma, но ще бъде наличен в цели девет нива на оборудване, които практически ще покрият изискванията на клиенти с всякакъв вкус. Базовите версии ще се предлагат с 7-инчов цифров инструментален панел и 8-инчова мултимедийна система, които в различните нива на оборудване нарастват до 12.4 и 14-инча. Оборудването реално предлага всички което Toyota има в своите списъци, включително вграден компресор за въздух, електрически контакти и подвижна JBL колона. Пакета за безопасност Sfety Sence 3.0 идва серийно за всички версии на модела. Другия коз на японският модел е 8 годишната гаранция или 100 000 мили, като това включва и 2 годишно безплатно обслужване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар