След Mercedes -AMG SL63 S E Perfomance, сега марката представя същата хибридна технология и в своят спортен модел Mercedes-AMG GT. Наясно сме, че съчетанието между хибрид и спорт не е от най-сполучливите, но Mercedes доказва, че това все пак е възможно макар с леки компромиси в представянето на писта. За сметка на това Mercedes-AMG GT63 SE Perfomance разполага с ексклузивни драг характеристики благодарение на прекомерната си мощност. За цени все още не можем да говорим, тъй като тази версия ще бъде достъпна в края на годината, но при всички случаи желаещите да притежават това чудовище ще трябва да се разделят с над 220 000 евро, което е с близо 120 000 евро повече от недоразумението AMG GT43 (на снимката най-долу) с 4-цилиндров агрегат, представено миналия месец.
Външно GT63 SE Perfomance не се различава от нормалните версии, но при по-внимателно вглеждаме можем да открием разлики в броните, чиито отвори за охлаждане на спирачките по необясними причини са по-малки, като има вероятност дори и да са бутафорни.
Технологията която е под кожата на GT63 SE Perfomace е познатата от SL и разполага с 4.0 литров, би-турбо, V8-цилиндров мотор съчетан с електромотор позициониран на задния мост между 9-степенната Speedshift MCT-9G трансмисия и диференциала с вградена двустепенна трансмисия. Общата мощност на системата е 816 к.с. и ускорява тежащият 2195 кг. модел до 100 км/ч. от място за 2.8 секунди. Максималната скорост която може да постигне е 320 км/ч. Благодарение на тяговата батерия с тегло от 89 кг. и капацитет от 6.1 кВтч., Plug-in хибридният спортист може да измине до 13 км в изцяло електрически режим при скорост до 130 км/ч. За да стане още по-сложно по време на електрическият режим, електромоторът може да придава движението и към предните колела използвайки раздатъчна кутия и централен съединител.
Няма коментари:
Публикуване на коментар