Дизайнът е леко променен с нови брони и 20-цолови джанти, които са отговорни за по-агресивният изглед. Интериорът също е подобаващ със спортни седалки, по-богато оборудване и контрастни шевове. Серийно ID.3 GTX ще се предлага с по-големият 12.9 инчов дисплей за новата инфотейнмънт система с изкуствен интелект.
Базовият модел разчита на електромотор с мощност 286 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч. за 6 секунди. Volkswagen ID.3 GTX Perfomance е с увеличена до 326 к.с. мощност и спринтира до 100 км/ч. от място за 5.6 секунди. При всички случаи тяговата батерия е с капацитет от 79 кВтч., която на книга би трябвало да осигурява крайно оптимистична автономия от 600 км.
От своя страна Volkswagen ID.7 GTX Tourer става най-мощното комби в гамата на марката с неговите 335 к.с. Спортно ориентираната версия може да бъде различена по новата радиаторна решетка, новите DRL предни светлини, гланцовите акценти и 20-цоловите джанти.
За задвижване на ID.7 GTX се грижат два електромотора с обща мощност от 376 к.с. и тягова батерия с капацитет 86 кВтч. Производителят не съобщава динамичните стойности, но става ясно, че с оглед постигане по-добра автономия която би трябвало да достига 623 км., максималната скорост е ограничена на 180 км/ч., което важи и за ID.3 GTX.
Интериора и тук се характеризира със спортни седалки и червени шевове, а оборудването ще бъде от най-високо ниво с HUD дисплей, инфотейнмънт системата с изкуствен интелект и озвучителна система с мощност 700W, но за панорамният покрив ще трябва да се доплаща. За сега производителят не е оповестил цените на новите GTX версии, но при всички случаи същите няма да допринесат значително за по-голям обем на продажбите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар