За задвижване Scarbo SV Rover, разчита на V8-цилиндров, компресорен мотор с мощност 1100 к.с., разположен в задната част и задвижващ съответно четирите колела, чрез 8-степенна, автоматична трансмисия. Предвидена е и изцяло електрическа версия с мощност 1006 к.с., който черпи енергия от тягова батерия с капацитет 75 кВтч. Независимо дали се задвижва от ДВГ или електромотор, моделът разполага с специални електронно контролирани предни и задни диференциали и спирачна система от Brembo. Специално внимание е обърнато на независимото окачване снабдено с въздушни и хидравлични централно разположени амортисьори, а задните колела са управляеми. Производителят не съобщава каквито и да е динамични характеристики на модела, но със сигурност същият ще качва подобаващо адреналина на своите собственици.
сряда, 14 февруари 2024 г.
Екзотични: Scarbo SV Rover
Американската компания Scarbo Vintage представя легално за употреба по обществената пътна мрежа пясъчно бъги построено върху тръбна конструкция от хромолибденова сплав. С малки модификации Scarbo SV Rover може успешно да вземе участие и в някое от известните пустинни рали маратони. Видимо дизайнът е повлиян от моделите на Land Rover, което до някъде действа негативно върху идентичността на модела, което не пречи на създателите да искат минимум 1.5 млн. долара за него.
За тези пари все пак получавате що-годе сносен интериор и кабина облицована с алкантара. Пред водача е позициониран 12.3-инчов цифров инструментален панел, придружен с 12.8-инчов дисплей за инфо-развлекателната система. Климатичната инсталация, спортните седалки от Sparco е електрическите стъкла също са част от серийното оборудване на пустинният звяр. Разбира се бъдещите собственици могат да променят оборудването и цветовете, а компанията ще угоди на всякакви техни прищевки, което разбира се ще се отрази и на цената.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар