Второто поколение на BYD Tang, получава козметични промени в средата на жизненият си цикъл и обещаната изцяло електрическа версия (на снимките). Външните промени са видими от пръв поглед, като освен тях китайците са променили изцяло интериора. Цифровият инструментален панел пред водача е с размери 12.3-инча, а въртящият се на 90 градуса дисплей на инфотайнмънт системата от 4-то поколение е с впечатляващите 15.6-инча. Волана, както и панелите на вратите също са с нов дизайн. В гамата на седемместният модел вече ще присъства и 6 местна версия с индивидуални кресла, като тези на първите два реда ще разполагат с подгряваща, масажна и вентилираща функция.
Хибридната версия остава без промяна по отношение на задвижването, което ще рече, че разчита на 2.0 литров, турбо мотор съчетан с електромотор, чиято обща мощност възлиза на 355 к.с. Версията със задвижване на четирите колела и допълнителен електромотор на задният мост разполага с 505 к.с. Изцяло електрическата версия също ще се предлага с две или четири задвижващи колела. Базовата модификация разчита на електромотор задвижващ предните колела с мощност 245 к.с. и батерия с капацитет от 95 кВтч., която осигурява автономия от 615 км. Модификацията с два електромотора и мощност от 517 к.с., разполага с по-голяма батерия с капацитет 108.8 кВтч. и автономия от 707 км., който явно ще е далеч от този, който може да бъде постигнат в реални условия имайки предвид, че ускорението до 100 км/ч. от място става за 4.4 секунди.
Всички модификации са оборудвани със спирачна система от Brembo, адаптивен автопилот и новото поколение на автономната система за шофиране - DiPilot. Цените в Китай ще започват от 31 000 долара за хибридният модел и 47 000 долара за EV версията. Продажбите стартират от май месец, като за сега не се споменава, кога ще стартира експорта на обновените BYD Tang и Tang EV.
Няма коментари:
Публикуване на коментар