Дизайна на модела е в изцяло нов стил за марката, като голямо внимание е отделено разбира се на аеродинамиката и нейната ефективност. Това, което остава скрито за нас е наличието на скрити канали, които отвеждат въздуха от долната част на автомобила и го насочват директно към решетъчната част в задния край на купето, която се явява, като многопластов сплитер, който увеличава въздушния поток и силата на притискане. Излишно е да съобщаваме, че моделът е оборудван с активни аероелементи в предната и задната си част. Каросерията и шасито са изработени от екзотични материали и сплави, като: авиационни композити, кевлар, магнезии и т.н., благодарение на което общото тегло на модела възлиза на 1485 кг.
Интериора е изчистен в минималистичен стил, като впечатление правят фиксираните спортни седалки с изключително ниска позиция, чиято велурена тапицерия се разпростира и върху праговете на вратите. За да изберете най-оптималната си позиция ще трябва да изместите волана и педалите в желаната от вас позиция. Пред водача място намира извит 16-инчов, инструментален панел, който е комбиниран и с инфотайнмънт системата, а новият волан със сензорни бутони позволява на водача да управлява до 80%, от функциите на автомобила без да сваля ръцете си от него. На борда намират редица електронни помощни средства, които могат да бъдат изключени за придобиване на още по-голяма доза чист адреналин.
За задвижване Ferrari Daytona SP3, разчита на най-мощният, атмосферен мотор който марката някога е правила. Това е познатият - 6.5 литровият, V12-цилиндров мотор, който тук разполага с мощност от 840 к.с. при 9 500 об/мин. Той е куплиран от 7-степенна, двудискова трансмисия, чиито предавки се сменят по-бързо от тези в болидите на F1. В резултат н атова ускорението от 0 до 100 км/ч, става за 2.8 секунди, а максималната скорост надхнърля 340 км/ч.
Няма коментари:
Публикуване на коментар