Възрастта на Lexus IS, не може да бъде скрита и за това японците се опитват да ни убедят, че пред нас е новото поколение на модела. Трудно е да представиш нов модел при положение, че настоящият се продава добре, а още по-трудно е и да го подобриш. Не се наемаме да коментираме да ли това се е получило, но според съобщението, автомобилът който виждаме на снимките е изцяло нов или поне в по-голямата си част. Производителят съобщава, че платформата е модернизирана, като са подобрени зоните на деформация в случай на сблъсък. Ако трябва да бъдем честни и архитектурата на купето идва директно от предходния модел макар външно да няма и помен от него. При всички положения обаче коефициентът на челното въздушно съпротивление ще бъде намален, което ще допринесе, както за по-тихата обстановка, така и зо по-нисък разход на гориво. Съобщава се за промени и в окачването.
Що се отнася до интериора, то и там няма изненади. Всичко е познато макар и променено. Централната конзола остава почти без промяна, ако изключим разбира се наличието на свободно стоящият, 10.3-инчов дисплей на инфотайнмънт системата, чиито функции могат да се командват и от тъч пада на конзолата между двете седалки.
Все още няма официални данни относно механиката, но те ще станат ясни до броени часове и ще бъдат добавени към този пост. Там изненади също не се очакват.
++++++++++++++++++++++++
Под капака на новият Lexus IS, място ще намират - 2.0 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 241к.с., куплиран серийно сновата 8-степенна, автоматична трансмисия с изкуствен интелект. На върха нагамата ще бъде - 3.5 литровият, V6-цилиндров мотор, който ще се предлага във версия на мощност от 260 и 311к.с., куплиран с 6 или 8-степенна, автоматична трансмисия. Задвижването на четирите колела ще е опция за модела. Хибридни версии също се очакват, както и такава с V8-цилиндров мотор.
++++++++++++++++++++++++
Под капака на новият Lexus IS, място ще намират - 2.0 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 241к.с., куплиран серийно сновата 8-степенна, автоматична трансмисия с изкуствен интелект. На върха нагамата ще бъде - 3.5 литровият, V6-цилиндров мотор, който ще се предлага във версия на мощност от 260 и 311к.с., куплиран с 6 или 8-степенна, автоматична трансмисия. Задвижването на четирите колела ще е опция за модела. Хибридни версии също се очакват, както и такава с V8-цилиндров мотор.
Няма коментари:
Публикуване на коментар