Днес в Япония се състоя премиерата на новото поколение Suzuki Solio. Моделът е построен върху изцяло нова платформа. Междуосието е увеличено, което допринася за по-голямо вътрешно пространство за четиримата пътници. Структурата на купето е изработена от свръх яка стомана, което допринася за 16%, по-добра устойчивост на усукване спрямо предходния модел. Общото тегло пък е намалено с близо 60 кг. и сега то възлиза на 930кг.
Под предния капак също има промени. Двигателят е същият, 1.2 литров, 3-цилиндров с мощност 91к.с., но вече е оборудван с така наречената концепция на задвижване "лек" хибрид и разполага със стартер-алтернатор, който подпомага старта и ускорението на автомобила в продължение на 30 сек. Благодарение на тази система, която се предлага само за по-високите нива на оборудване средния разход на гориво е 3.6л/100км. Всички версии са оборудвани серийно с CVT трансмисия, като ще се предлага и такава със задвижване на четирите колела. Модификацията Bandit ще продължава да се предлага. Цените на базовият модел чието оборудване включва: автоматична климатична инсталация с нанофилтър, система предотвратяваща удар до 30км/ч. и разпознаваща пешеходци, ел. странична врата, навигация с 7-инчов дисплей и др., започват от 1.456 млн. йени, което означава, че поскъпването на новия модел спрямо предходният е незначително.
Няма коментари:
Публикуване на коментар