Тази година не започва добре за някои производители, на които им се налага да привикват голям брой единици за отстраняване на технически проблеми причинени поради дефект или неправилна сглобка. Най-потърпевш в случая може да се каже, че е Mercedes. Според информацията става ясно, че всички модели със задно предаване произведени между 24. 06.2008 и 10.11.2014 година оборудвани с 4-цилиндров, дизелов агрегат имат склонност към разхлабване на горивопроводите, което води до разлив на гориво върху двигателя и вероятност от пожар. Същият двигател страда и от проблем в обтягащия механизъм на ангренажния ремък, който пък може да доведе до пълното разрушаване на двигателя. Причината за тава е семеринг, който не може да задържи налягането в обтягащия механизъм.
Opel Astra също има склонност към самозапалване, но при нея причината се дължи на блокирала перка на радиатора, която причинява късо съединение в ел. веригата, а предпазителите (бушоните), явно не вършат своята работа. Засегнатите модели са произведени между 2010 и 2012 година.
Последните бройки на Citroen C1 и Peugeot 107 са оборудвани с не до там надеждни тампони на макферсона, което може да доведе до непредведими последствия. Поради дефектна серия на детайла има вероятност окачването на всички модели произведени автомобили между юни и август 2013 година да бъде разрушено, а ако това се случи по време на движение с по-висока скорост водачът губи контрол над автомобила. За сега не се съобщава дали и Toyota Aygo страда от същият проблем.
Неприятна изненада ни подготвят от VW с моделите Polo и E-Up, чиято въздушна възглавница на водача може да се активира без причина. Засегнатите автомобили са произведени през септември месец 2014 година, което означава, че тяхната бройка не е много.
Не са малко обаче моделите на Chevrolet, засегнати от разнообразни проблеми. След отстраняването на проблема в шлиците на кормилния прът, сега дизеловите версии на Chevrolet Cruze и Orlando, страдат от отказ на ABS системата. Това се дължи на проблемен клапан в помпата на системата. Спирачките като цяло обаче остават надеждни, но функционират без ABS. По-малките Matiz и Spark произведени през 2008 и 2009 година, също са засегнати от проблема.
На края завършваме с проблема в Jaguar XJ, който се дължи на немарлива работа по време на производствения цикъл. Става въпрос за тръбопроводите на спирачната система, които не са захванати качествено и е възможно тяхната структура да бъде нарушена. За сега не се споменава, колко бройки са засегнати, но собствениците на този автомобил да имат едно на ум.
Няма коментари:
Публикуване на коментар