За всички вас, които си мислите, че McLarem са върхът на хранителната верига, имаме новина. И то каква! Ако сте пропуснали W1, защото, както обикновено, се е разпродал още преди да го видят на снимка, не се притеснявайте. Има и други риби в морето. И тази е по-добра! Става въпрос за Lanzante. Да, същите онези гении, дето взимат McLaren GTR и го правят годен за каране по нормални пътища. Тези хора са разкрили собствено творение в Гудууд, което се нарича се 95-59. Звучи като някакъв номер от лотарията, нали? Ама всъщност е намигване към 30-годишнината от победата на F1 GTR в 24-те часа на Льо Ман през 1995 година, което е много по-вълнуващо от някаква си там лотария. Lanzante са използвали някои познати части, за да сглобят този 95-59. Базиран е на W1 и използва един от V8-цилиндровите агрегати с два турбо компресора. Демек, позната рецепта, ама с нов готвач. И най-важното, моделът разполага с уникална конфигурация с 2+1 места и персонализирана каросерия от въглеродни влакна, напук на предстоящата забрана на този материал. Дизайнът е дело на Пол Хауз, бивш дизайнер на McLaren. Което означава, че стилистичните гени на марката все още се виждат, ако знаете къде да търсите.
Lanzante са наблегнали на практичността. Демек, не е просто за показване, а за каране! За да се улесни достъпът до централно разположената седалка на водача, 95-59 е оборудван с двустенни врати с интегрирани покривни панели. Вътре има 3 места с централно разположен волан и дори предлага багажно пространство отпред. Представете си багажник отпред, като в електричка! И 75 литров резервоар за гориво, за да не спирате на всяка бензиностанция. Задвижването идва о централно разположен в задната част - 4.0 литров, би-турбо мотор настроен е да доставя над 850 к.с. Това е повече мощност, отколкото ви е нужна, но точно толкова, колкото искате! Двигателят задвижва задните колела чрез 7-степенна, автоматична трансмисия с двоен съединител.. И най-важното - не се предвижда каквато и да е електрификация, защото мъжете които имат топки не се нуждаят от ток, за да карат бързо! За тези, дето искат още повече се предлага опционален пакет LM30 с ковани алуминиеви джанти, изпускателни колектори Inconel, титаниеви ауспуси и крепежни елементи, позлатена топлоизолация. Всичко това спестява още 20 кг тегло, което води до целево тегло от 1250 кг. и впечатляващо съотношение мощност-тегло от 700 к.с. на тон. По-добро от McLaren P1.
Lanzante 95-59 ще бъде произведен в 59 бройки. Цената? Около 1 385 000 долара, преди данъци. Това е по-малко от това което McLaren искаха за W1. Демек, получавате повече за по-малко пари! И е проектиран да бъде рентабилен и лесен за поддръжка. Все едно да си купиш суперавтомобил, който не те разорява!
Няма коментари:
Публикуване на коментар