Електрическите версии на модела използват 400-волтова архитектура, която позволява заряда на тяговата батерия да става в рамките на 30 минути, ако това се случва чрез бързозарядна станция. На борда серийно място ще намира зарядно устройство с мощност 11kW или 22 kW. Версията с един електромотор е с мощност от 214 к.с. и разполага с тягова батерия с капацитет от 78 кВтч., която на хартия осигурява автономия от 500 км. Налична е и модификация с мощност 228 к.с. и тягова батерия с капацитет от 98 кВтч. и автономия съответно от 660 км. Двумоторната версия ще разполага с мощност от 318 к.с. и ще се предлага с по-голямата батерия, която ще осигурява автономия от 500 км.
Интериора на Peugeot 5008 е идентичен с този на 3008, ако се изключи наличието на третия ред седалки, който ще се предлага серийно за модела. Това обаче ограничава багажното пространство до 259 литра, но при сгънат трети ред седалки мястото за багаж се увеличава до 748 литра. Продажбите на новото Peugeot 5008 щ стартират през септември месец, като цените се очаква да бъдат завишени с около 3000 евро спрямо тези на 3008.
Няма коментари:
Публикуване на коментар