Дойде време да видим производствената версия на Changan Qiyuan Е0, чиято официална премиера се очаква да бъде в края на тази година с името Qiyuan E07. Моделът е базиран върху интелигентната платформа SDA платформа на компанията предназначена за електрически задвижвани модели. Моделът е с дължина от 5.05 метра и притежава атрактивен дизайн, който комбинира предимствата на SUV и пикап моделите благодарение на патентованият от марката отваряема стъклена задна част, която лесно трансформира моделът от купеобразен SUV в 5 местен пикап.
Разликите в дизайна на производственият модел са минимални в сравнение с този на предпроизводствената версия. Добавени са практични релси на тавана за прикачване на допълнителни стойки за пренос на багаж, а в предната част дизайна на бронята е леко променен, но запазва активните аеродинамични панели които имат за цел да подобрят аеродинамиката.
Qiyuan E07 ще бъде наличен във версия с две или четири задвижващи колела, чиято мощност съответно ще бъде 343 или 598 к.с. Информация за тяговите батерии не е достъпна, но се съобщава, че благодарение на 800-волтовата архитектура същите за 20 минутно зареждане ще могат да получат енергия за изминаването на поне 300 км. Също така и двете версии ще имат възможност за двупосочно зареждане.
Снимки на интериора на производствената версия все още не са достъпни, но силно се надяваме и там да няма съществени разлики в сравнение с този на предпроизводственият модел издържан в минималистичен стил с 15.1-инчов централен дисплей за инфо-развлекателната система. Производителят потвърждава наличието на интегрираната сателитна комуникационна система, която ще позволява на Е07 да поддържа постоянна връзка с интернет. Автономната система за шофиране с лидар технология от нива 2+ и 3 също е потвърдена за модела. Официалната информация, както и снимки с висока резолюция ще бъдат добавени към този пост в по-късен етап.
От тази седмица в Китай, официално стартират продажбите на Changan Qiyuan E07, който ще се предлага и под името Changan Nevo E07. Цените на базовата версия ще започват от 35 400 долара, като моделът ще се предлага в EV и EREV версия. Според информацията, модификацията с нулеви емисии ще разполага с електромотор на задният мост с мощност 338 к.с., захранван от тягови батерии, чиито капацитет ще осигурява автономия от 551, 651, 701 и дори 1000 км. Всичките имат възможност да бъдат зареждани чрез бързозарядна станция, като в рамките на 15 минути ще може да бъде добавена енергия достатъчна за изминаването на 365 км. Налична ще бъде и версия със задвижване на четирите колела и електромотор позициониран на предния мост с мощност 252 к.с.
EREV версията е оборудвана с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 141 к.с., които служи предимно като генератор за тяговата батерия с капацитет 39 кВтч. Тя захранва електромотор с мощност 310 к.с. задвижващ задните колела. И тук ще бъде налична модификация със задвижване на четирите колела и втори електромотор който е с мощност 176 к.с. Производителят споменава, че в напълно електрически режим, тази версия ще може да измине до 200 км.
Интериорът на Changan Nevo E07 е издържан в минималистичен стил с централно разположен 15.4-инчов екран за инфо-развлекателната система допълнен от 28.9-инчов HUD дисплей с добавена реалност. В допълнени епасажерът разполага със собствен екран за забавление интетриран в неговият сенник, който може да бъде активиран чрез гласов контрол. на борда са налични системи за подпомагане на шофирането, които предлагат шофиране в автономен режим от ниво 2+.
Няма коментари:
Публикуване на коментар