Славните години на Mitsubishi, отдавна преминаха, а сега марката е на път да загуби напълно своята идентичност, а всички знаем до какво води това. Началото на този пагубен процес, бе даден с представянето на
Mitsubishi Airtrek, който се оказа клонинг на китайският
Aion V. Сега пред нас е новото поколение на
Mitsubishi ASX, което е идентично с новото поколение на
Renault Captur. За целта дизайнът е леко променен, но въпреки това трудно може да бъде опреличен като модел на Mitsubishi. Сам по себе си, френският кросоувър е чудесен модел и притежава безспорни качества, които привличан не малко количество клиенти, но Mitsubishi ASX няма какво повече да предложи и да привлече внимание към себе си.
Ясно е, че технологично новото Mitsubishi ASX, няма с какво да ни изненада. Базовата версия разчита на 1.0 литровият, 3-цилиндров, бензинов мотор с мощност 91 к.с., а над него е позициониран - 1.3 литровият, турбо мотор оборудван с лека хибридна система и мощност от 140 или 158 к.с. Не е забравена и хибридната версия E-Tech с 1.6 литров мотор и електромотор монтиран след двустепенната скоростна кутия без съединител, управлявана от компютър. Наличните трансмисии за останалите версии са 6-степенната, механична или 7-степенна, роботизирана трансмисия. При всички случаи задвижващи са само предните колела.
Интериора е пренесен директно от Captur, но се забелязват разлики в дизайна на скоростният лост и оформлението на централната конзола между предните седалки. Серийно Mitsubishi ASX ще се предлага с аналогови инструменти, но за по-добре оборудваните версии е наличен цифров инструментален панел с 7 или 10-инчов екран. Серийната мултимедия се предлага съответно с 7-инчов екран, а по-високите нива на оборудване са снабдени с 9.3-инчов, тъчскрийн. Базовото оборудване включва редица асистенти подпомагащи шофирането, като: активната система за разпознаване на пътни знаци, система за предотвратяване на сблъсък, адаптивен круиз контрол и асистент за поддържане движението в пътното платно.
Продажбите на новото Mitsubishi ASX ще стартират от март месец 2023 година, а производството ще се осъществява в Испания. Настоящото поколение произвеждано в Япония ще продължава да се предлага на избрани пазари и в бъдеще. До края на следващата година, марката трябва да представи и възроденият Colt, който ще бъде ребаджната версия на Renault Clio.
Няма коментари:
Публикуване на коментар