За задвижване базовите версии на новото Х1 ще разчитат на 3-цилиндровия, турбо бензинов мотор с мощност 136 к.с. или на 4-цилиндровият - 2.0 литров, турбо агрегат с мощност 204 к.с., оборудван с лека хибридна система, която доставя допълнителни 19 к.с. За любителите на дизеловото гориво е предвиден 2.0 литровият, турбо дизел с мощност 150 к.с., както и неговата версия с лека хибридна технология, чиято мощност е 211 к.с. Plug-in хибридната версия е оборудвана с 3-цилиндровият, бензинов мотор и електромотор с комбинирана мощност от 245 или 326 к.с. в зависимост от версията. При всички случаи трансмисията е 7-степенна, двудискова, която в по-мощните версии задвижва и четирите колела. Опционално за модела е налично и адаптивното окачване.
Изцяло електрическата версия е обособена като различен модел и носи обозначението - iX3. Той е оборудван с петото поколение на технологията eDrive, която разполага с два електромотора с обща мощност от 272 к.с. с "Boost" функция и добавяне на 41 к.с., за кратък период от време. Наличната батерия е с капацитет от 64.7 кВтч., която според производителят осигурява автономия между 418 и 437 км., като максималната скорост е ограничена на 180 км/ч. Чрез бързозарядна станция, батерията може да бъде заредена от 10 до 80% за 29 минути.
Продажбите на BMW X1 (U11), стартират от ноември месец, като за базовият модел производителят ще иска минимум 41 400 евро и 55 000 евро за електрическото iX1. В САЩ първоначално ще бъде налична само модификацията - xDrive28i със задвижване на четирите колела, чиито цени ще стартират от 39 500 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар