Базовата версия ще се задвижва от електромотор позициониран на задният мост с мощност 172 или 201 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч. е съответно 10.4 и 8.4 секунди. И за двата модела производителят ограничава максималната скорост до 160 км/ч. с оглед по-добра автономия, която в случая е посочено, че с едно зареждане могат да бъдат изминати до 520 км. в зависимост от стила на шофиране. По-мощната версия - GTX, разполага с два електромотора с обща мощност от 299 к.с. и задвижване на четирите колела. Според информацията, тя ускорява до 100 км/ч. от място за 6.3 секунди, като при нея максималната скорост е отпусната до 180 км/ч. При нея посочената автономия е до 480 км.
Както може да се очаква, всички нови електромобили предлагат най-новите технологии на борда, което не е изключение и тук. Интериора е идентичен с този на ID.4, но предлага малко по-спортна атмосфера. Оборудването е без промяна, като пред водача място намира познатият 5.3-инчов дисплей, а инфотайнмънт системата разчита на 10 или 12-инчови тъчскрийн дисплея. Срещу доплащане се предлага и хедъп дисплей с добавена реалност, амбиентно осветление на тавана и вратите и още много от дългият списък с екстри, благодарение на който спокойно можете да добавите още минимум 15 000 евро, към цената, която все още не е оповестена официално.
Продажбите на Volkswagen ID.5 ще започнат от пролетта на следващата година, а не назовани източници споменават, че в Европа моделът ще се предлага на цена от 42 000 евро, което почти го изравнява ценово с идентично еднаквият Audi Q4 e-tron Sportback.
Няма коментари:
Публикуване на коментар