вторник, 20 юли 2021 г.

Китайският хибриден кросоувър - Enoreve ME5 е дело на бивш дизайнер от Porsche

 Китайската марка Soueast, представя своят стартъп наречен Enovate, който ще бъде отговорен за електрическите и хибридни модели на компанията. Първият модел на компанията носи името Enoreve ME5 и представлява хибриден кросоувър с модерен дизайн, дело на дизайнерът Хакан Саракоглу, който дълги години е работил за марки като Ford, Porsche и Chery. Този факт дава отговор за стилният и превликателен дизайн на новият китайски модел, който ще бъде пуснат в продажба още тази година. Реално обаче Enovate ME5 е по-нататъшното развитие на модела представен миналата година под името Enoreve ME7.

За задвижване Enoreve ME5, разчита на хибридна система с - 1.5 литров, бензинов мотор с мощност 98 к.с., който служи за генератор на батерията с капацитет от 30.6 кВтч. с помощта на която могат да бъдат изминати до 155 км., преди бензиновият мотор да се включи. Самото движение се осъществява от електромотор с мощност 204 к.с. позициониран на задният мост и задвижващ съответно задните колела. Според производителят, пробегът с напълно заредени батерия и резервоар възлиза на 1012 км., като максималната скорост, която може да бъде развита е ограничена на 160 км/ч. Литиево-йонната батерия от своя страна може да бъде заредена, чрез бързозарядна станция от 30 до 80%, за 34 минути и за 6 часа от 15 до 100%, чрез нормална зарядна станция. 

Интериорът се характеризира с 10.2-инчов дисплей за инструменталният панел пред водача и 14.8-инчов, вертикално позициониран в средата екран за инфотайнмънт системата с гласов контрол, чрез който се управляват всички функции в автомобила. серийно за модела се предлага панорамен покрив с големина над 2 кв. м., безключов достъп, система за лицево разпознаване, аудио система с 8 високоговорителя и др. Цените на Enoreve ME5 ще стартират от 23 000 долара, като за сега експорт на модела не е потвърден. Намеренията на компанията са до 2025 година да представи поне още два модела.



Няма коментари:

Публикуване на коментар