сряда, 17 октомври 2018 г.

Mercedes GLC F-Cell ще се предлага само чрез абонамент

Марката представя първият си Plug-in хибриден модел задвижван от водородни клетки, базиран на Mercedes GLC. Тази модификация ще бъде налична  още този месец, но няма да може да бъде закупувана, а само наеман срещу абонамент за определен срок и то в отделни области предимно в Германия. За да увеличи услугата, производителят се е наел да инвестира известна сума в разрастването на зарядни станции, чиито брой до края на 2023 година в Германия, трябва да достигне до 400. 
За задвижване Mercedes GLC F-Cell, разчита на задвижваща установка монтирана под предния капак включваща електромотор с мощност от 208к.с., задвижващ предните колела.  моделът не е базиран върху новата EVA платформа, но това не му пречи да бъде иновативен. Производителят съобщава, че пробега с едно зареждане на резервоара позициониран под задните седалки, който може да побере до 4.4кг. водород ще възлиза на 478км., при положение, че максималната скорост е ограничена на 160км/ч. Когато батерията бъде заредена от електрическата мрежа за период от 1.5 часа, могат да бъдат добавени още 51км., които да бъдат изминати изцяло на електрически режим.
Стандартното оборудване е подобаващо, като серийно моделът ще се предлага с въздушно окачване, четири режима на работа на задвижващата система и климатична инсталация, която може да отоплява купето чрез остатъчната топлина на водородните клетки. За да бъде разгринечен от останалите продукти в моделното семейство, водородната версия разполага с нов дизайн на броните и радиаторната решетка, които придава различна визия.
В Китай пък почитателите на GLC, от края на тази година ще могат да се сдобият с удължена версия, която разполага с допълнителни - 10см за краката на возещите се на втория ред седалки. Mercedes GLC L ще се предлага само с 4-цилиндровия, 2.0 литров, бензинов мотор във версии на мощност от 184, 211 и 245к.с., куплиран с 9-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела.

Няма коментари:

Публикуване на коментар