В Женева, италианците ще представят едновременно хеч и комби версиите на Новият Fiat Tipo. Марката се завръща в играта с ясни намерения макар и да е загубила позиции в компактния клас. Това обаче е на път да се промени, тъй като новите модели на марката разполагат с модерен дизайн и съвременни технологии. качеството на материалите обаче остава под въпрос, но за сметка на това цените ще бъдат доста конкурентни.
Добрата новина е, че хеч и комби версиите ще разполагат с различен интериор, който се опитва да предаде по-изискана атмосфера. Разликата е в това, че дисплеят за инфотейнмънт системата е от плаващ тип и е с по-големи размери. като цяло трябва да признаем, че има ефект поне първоначално.
Новите версии ще разполагат с идентичните на седана бензин и дизелови агрегати с мощност между 90 и 120к.с., куплирани с 5 и 6-степенни, механични или автоматични трансмисии. За сега забравете за неща като: стъклен покрив, системи за предотвратяване на удар и т.н. Този модел е масов и е насочен за клиенти, които досега не са имали собствено моторно превозно средство. Дали обаче ще пожъне очакваният успех все още не е ясно.
Добрата новина е, че хеч и комби версиите ще разполагат с различен интериор, който се опитва да предаде по-изискана атмосфера. Разликата е в това, че дисплеят за инфотейнмънт системата е от плаващ тип и е с по-големи размери. като цяло трябва да признаем, че има ефект поне първоначално.
Новите версии ще разполагат с идентичните на седана бензин и дизелови агрегати с мощност между 90 и 120к.с., куплирани с 5 и 6-степенни, механични или автоматични трансмисии. За сега забравете за неща като: стъклен покрив, системи за предотвратяване на удар и т.н. Този модел е масов и е насочен за клиенти, които досега не са имали собствено моторно превозно средство. Дали обаче ще пожъне очакваният успех все още не е ясно.
Няма коментари:
Публикуване на коментар