От следващата година Ural ще предложи нов вид влекач с повишени офроуд качества и задвижване 6х6. Двигателят ще бъде от новото поколение на "ЯМЗ", който ще бъде куплиран с механична трансмисия доставяна от "ZF" или китайската "Fast Gear". Кабината идва от моделите на Iveco от 90-те години, но са направени известни промени. Тази машина е разработена за работа при изключително тежки условия в райони и е пригодена за всякакъв тип терени. Общата товароносимост може да достигне до 38 тона, като от производителя гарантират, че разхода на гориво е понижен в сравнение със стария модел. Периодите на обслужване също са завишени, като посещенията в сервиза ще се извършват през 15 000км. Друг е въпроса, че има райони в тайгата, където най-близкият сервиз се намира на 5 000км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар