Миналата година видяхме хибридната версия на Audi A6. Тази седмица в Пекин марката показа концепцията Audi A6 L e-tron, която разполага със същата, но значително по-модифицирана система за задвижване. Задвижването се осъществява посредством хибридна система, съчетаваща 2.0-литровия TFSI бензинов двигател с мощност 211 к.с. и електромотор, генериращ 95 к.с. Батериите, които са разположени в задната част на колата, са литиево-йонни, с течно охлаждане. Те позволяват на Audi A6 L e-tron да измине вече до 80 километра в напълно електрически режим, с постоянна скорост от 60 км/час. Производството на производствената версия ще се осъществява в Китай, като моделът ще бъде предназначен предимно за местния пазар. цени не се споменават.
вторник, 24 април 2012 г.
Audi A6 L e-tron Concept представен в Пекин
Миналата година видяхме хибридната версия на Audi A6. Тази седмица в Пекин марката показа концепцията Audi A6 L e-tron, която разполага със същата, но значително по-модифицирана система за задвижване. Задвижването се осъществява посредством хибридна система, съчетаваща 2.0-литровия TFSI бензинов двигател с мощност 211 к.с. и електромотор, генериращ 95 к.с. Батериите, които са разположени в задната част на колата, са литиево-йонни, с течно охлаждане. Те позволяват на Audi A6 L e-tron да измине вече до 80 километра в напълно електрически режим, с постоянна скорост от 60 км/час. Производството на производствената версия ще се осъществява в Китай, като моделът ще бъде предназначен предимно за местния пазар. цени не се споменават.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар