петък, 11 юли 2025 г.

Обновеното семейство на Chevrolet Onix става по-стилно и луксозно

 


Ако си мислите, че е бюджетните коли са само за някакви си там "развиващи се пазари"? Глупости! Chevrolet са го измислили - взимат си два модела,  Onix и неговата седан версия Onix Plus, дето ги продават в Южна Америка и Китай, и какво правят? Ми, обновяват ги в средата на жизненият им цикъл. Нали трябва да сме в крак с модата. Тези същите, дето ги пуснаха през 2019-а, си бяха поизостанали. Особено като почнаха да им дишат във врата някакви си там Volkswagen Novo Polo и Fiat Argo. Ама сега, нещата са различни! Запазили са си формата, разбира се, че няма да измислят топлата вода, но са им сложили преработени брони с по-спортно излъчване и нова радиаторна решетка. Демек, изглеждат по-яко, по-агресивно, като за манекенки на ревю. Долните въздухозаборници, и те са пипнати. А фаровете? Актуализирани с LED технология, но за по-високите нива на оборудване! Да светят като на Бродуей! И от Chevrolet ви казват, че промените не са само козметични. Новата броня, чуйте сега, улеснявала преминаването през дупки и канавки. Все едно да ти кажат, че колата ти вече може да се катери по стълби. А LED светлините са с 61% по-ярки. И понеже Chevrolet  са готини, ще пуснат и специално издание с по-тъмни елементи на тапицерията, за да отбележат 100 годишнината на марката в Бразилия. Честито, бразилци! Ще имате още една причина да се хвалите.


Вътре в кабината, хора, е станало чудо! Добре дошло технологично бъдеще! Нов цифров панел, който комбинира 8-инчов инструментариум и 11-инчова инфо-развлекателна система. Все едно да си седиш в хола и да гледаш два телевизора едновременно. Да изглежда модерно. И най-важното - стандартното оборудване вече включва 6 въздушни възглавници, за да не се притеснявате, ако стане нещо, плюс вграден Wi-Fi (да си проверявате Фейсбука, докато чакате на светофара). А за тези, дето са по-богати, по-високите нива на оборудване имат и безжично зареждане на телефони, климатроник и дори асистент за автоматична паркиране, за да не си дават зор да въртят волана! 


Под капака си остава същият 1.0 литров, 3-цилиндров двигател, който може да работи на бензин, може и на етанол - както ви е кеф. Базовата версия е с 80 к.с. или 82 к.с. на етанол. Турбо вариантът? Е, той е по-мощен с неговите 116 или 121 к.с.  Мощността си върви към предните колела, през 6-степенна механична или автоматична трансмисии. Цените в Бразилия 18 500 долара за хеч версията и 19 100 долара за седана. . А ако искате пълна гъзария с турбо двигател и автоматик, цената стига до 24 500 долара. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар