понеделник, 19 май 2025 г.

Фейслифт версията на Infiniti QX60 губи V6-цилиндровият агрегат

 


Infiniti QX60 представлява ключов модел в гамата на японския производител, насочен към сегмента на луксозните кросоувъри със седем места и в момента е най-продаваният модел на марката. Проектиран да съчетае елегантен дизайн, просторен интериор и множество технологични удобства, QX60 се стреми да отговори на нуждите на съвременните семейства, търсещи комфорт и гъвкавост в ежедневието и при пътувания. По всичко личи, че марката спазва своите Планове до 2028г. и сега представя обновената версия на модела, която получава ново ниво на оборудване наречено - Sport. фейслифта не предлага грандиозни промени, но те са достатъчни за да бъде различен от пръв поглед благодарение на новият дизайн на бронята, радиаторната решетка и LED светлините с нова графика. Налични за модела са и нови цветове. 


Интериорът на QX60 е проектиран с акцент върху комфорта и практичността. Три реда седалки осигуряват настаняване до седем пътници, като вторият ред предлага гъвкави възможности за регулиране, улесняващи достъпа до третия ред. Използваните материали са висококачествени, а вниманието към детайла е видно във всяко покритие и елемент, но сега марката изоставя естествената кожа, която е заменена от новият материал TailorFit.  Все пак най-високата версия на оборудване Autogrph ще се предлага с естествена кожа, както и нова озвучителна система доставяна вече от американската компания Klipsch с 16  или 20 високоговорителя. Инфо-развлекателната система е от ново поколение, а ADAS пакета от асистенти вече предлага автономия от ниво 2+.  Просторното купе продължава да осигурява достатъчно място за всички пътници и техния багаж, което е особено важно при дълги пътувания.


Под капака на обновеният Infiniti QX60, вече ще намира място само 4-цилиндровият - 2.0 литров турбо мотор с променлива компресия, чиято мощност вече възлиза на 272 к.с. Клиентите могат само да се надяват, че същият е модернизиран и вече не страда от прекомерно износване на лагерите на коляновия вал, но това е малко вероятно. Така че, ако не притежавате автомобил оборудван с този агрегат можете само да се радвате. Наличната трансмисия е 9-степенна, автоматична и задвижва предните колела, но срещу доплащане е налична  системата за задвижване на четирите колела Intelli-All-Mode AWD, която подобрява сцеплението и стабилността при различни пътни условия.


Няма коментари:

Публикуване на коментар