Три години след фейслифта на Honda Ridgeline, произвежданият в САЩ пикап, получава отново леки подобрения, които трябва да подобрят пазарните позиции на японският пикап спрямо конкуренцията от Ram Rampage и Ford Maverick. Успоредно с това японският модел получава и нова версия наречена TrailSport, насочена към любителите на офроуда без разбира се да има амбициите за офроудър модел, но въпреки това получава защитни компоненти на шасито, гуми за всякакви терени и подсилено окачване.
Външните промени след последното обновяване на модела включват ревизиран дизайн на радиаторната решетка и заден капак на товарният капак, на който е щамповано името на модела. В интериора също има новости, като най-важната от тях е наличието на 7-иннчов цифров инструментален панел пред водача. Воланът е с нов дизайн, както и интерфейса на инфотейнмънт системата, а централният пенел между седалките предлага подложка за безжично зареждане на телефони.
Външните промени след последното обновяване на модела включват ревизиран дизайн на радиаторната решетка и заден капак на товарният капак, на който е щамповано името на модела. В интериора също има новости, като най-важната от тях е наличието на 7-иннчов цифров инструментален панел пред водача. Воланът е с нов дизайн, както и интерфейса на инфотейнмънт системата, а централният пенел между седалките предлага подложка за безжично зареждане на телефони.
Под капака промени няма. Там продължава да намира място V6-цилиндровия, атмосферен мотор с мощност 284 к.с., куплиран серийно с автоматична трансмисия задвижваща четирите колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар