Вместо да представят ново поколение, японците прибягват към обстойно обновяване на своя компактен модел по подобие на Suzuki SX4 S-Cross. В това има някаква логика, тъй като не би било рентабилно да се влагат сериозни средства за нови платформи, тъй като до 2030 година, би трябвало повечето от предлаганите модели с емблемата на Suzuki, да бъдат електрически. Другата причина е, че моделът вече не се предлага на пазарите в Европа и Япония, като най-големият пазар остава този в Индия. Външно новото Suzuki Baleno се характеризира с изцяло нова предна част съобразена с вкусовете на индийските клиенти. В задната част промените са по-леки, но все така отчетливи.
Интериора на обновеното Baleno е изцяло нов включително панелите на вратите. Шумоизолацията е подобрена, а седалките са с нов дизайн. Пред водача място намират аналогови уреди, но вече за модела може да се поръча и хедъп дисплей. Мултимедията е с плаващ екран с големина 7 или 9-инча, а серийно на борда място намират климатичната инсталация и безключовият достъп, който е особено популярен сред клиентите в Индия. Срещу доплащане моделът може да бъде оборудван с 6 въздушни възглавници, пакет от камери с обзор 360 градуса и асистенти подпомагащи шофирането. Интересен е факта, че люкът на тавана отпада от списъка с опциите, дори и за експортните версии.
За задвижване обновената версия разчита само на атмосферният - 1.2 литров мотор с мощност 90 к.с., куплиран серийно с 5-степенна, механична трансмисия. Срещу доплащане индийските клиенти могат да поръчат роботизирана версия на трансмисията. Експортните версии за Южна Америка и Австралия ще се предлагат с 1.4 литров, бензинов мотор с мощност 92 к.с., куплиран с 4-степенна, автоматична скоростна кутия. Все още не се съобщава дали и предлаганата в Индия и Африка - Toyota Glanza / Starlet ще получи подобни промени, но най-вероятно това ще стане ясно още тази година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар