Промени в механиката няма. Под капака място намират бензиновите 1.5 или 2.0 литрови, турбо мотори с мощност 150 и 190 к.с., куплирани серийно с 7-степенна, двудискова трансмисия задвижваща предните колела. Срещу доплащане за по-мощната версия е налично и задвижване 4х4, което обаче е по-скоро за подобряване на поведението на пътя, от колкото за проходимост, но при всички случай в нормални условия предлага сигурност.
За сега снимки на интериора не са налични (ще бъдат добавени), но промени там не се очакват или поне не фрапиращи. Инструментален панел с нови графики, подобрени функции на мултимедийната система и опционални асистенти подпомагащи шофирането ще бъдат главният акцент в интериора на обновените версии.
Няма коментари:
Публикуване на коментар