За задвижване базовата версия разчита на 2.3 литров, турбо дизел с мощност 150к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия задвижваща задните колела. Наличен за модела ще бъде и модерен, 2.0 литров дизел покриващ нормите Евро6 с мощност 163к.с. За него е предвидена и автоматична трансмисия, а клиентите ще могат да избират дали техните модели да се задвижват от предните или задните колела. До края на годината марката ще представи и изцяло електрическа версия с мощност 122к.с. и избор за батерии от 52, 72 и 89кВтч.
Добро впечатление прави интериора и богатото оборудване. Водачът се намира в приятна работна обстановка със серийно предлагани неща като: климатик, задни сензори за паркиране, мултимедия с 10-инчов екран, камера за заден ход и подлакътник. Странно е решението при всичко това серийно оборудване марката да иска допълнително заплащане за електрическите стъкла и подгряването на огледалата. Страничните въздушни възглавници, асистента за поддържане движението в пътното платно, системата за предотвратяване на сблъсък, мултифункционалния волан, летите джанти, адаптивният круиз контрол и още много др., също ще бъдат налични срещу допълнително заплащане. Стартовата цена на базовото шаси с единична кабина е 35 400 евро, а за най-скъпата електрическа версия клиентите ще трябва да се разделят с 70 100 евро. Първата страна, която ще получи новият, китайски товарен модел е Испания, която ще бъде последвана от Португалия, Италия и Гърция.
Няма коментари:
Публикуване на коментар