За задвижване Haval Chitu, разчита на познатият 1.5 литров, 4-цилиндров, турбо бензинов мотор с мощност 150к.с., както и на негова по-мощна версия с 184к.с. Всички версии са оборудвани с 7-степенна, двудискова трансмисия задвижваща само предните колела. В по-късен етап се очаква и хибридна версия с 1.5 литров, атмосферен мотор с мощност 105к.с., съчетан с електромотор с мощност 136к.с. Общата мощност обаче, която ще бъде доставяна до предните колела е 190к.с., а батерията е с капацитет от едва 1.8кВтч. Собствениците на хибридната версия ще могат да се възползват от възможността за движение само, чрез електрическият мотор, като бензиновият агрегат ще може да се използва само като генератор за дозареждане на батерията.
Интериора предлага всичко необходимо и е съобразен с последните пазарни критерии на китайският пазар. Пред водача е позициониран цифров инструментален панел с размер от 12.3-инча, както и инфотайнмънт система насочена към водача със същата големина на екрана. Двузоновата климатична инсталация също влиза в серийното производство, но панорамният покрив, ел. предните седалки и асистента за паркиране се предлагат срещу доплащане, както и редица други неща.
Няма коментари:
Публикуване на коментар