В края на миналата седмица, японската марка представи в Тайланд, новото поколение на Isuzu D-Max. Честно казано, на този модел трябва да се гледа, като обстоен фейслифт, но според производителят по него са направени толкова много промени, че почти 90%, от детайлите са нови. Шасито обаче, както и структурата на купето, която е вече е по-устойчива на усукване и 20%, по-лека идват от предходния модел. Външно дизайнът от пръв поглед личи, че носи новите линии на марката, като същевременно и респектира с новата радиаторна решетка. Предната част е изцяло нова и разполага с LED светлини. Погледнат от зад, новият модел също може лесно да бъде разпознат.
Голям напредък се наблюдава в интериора с нов дизайн на таблото, повече внимание към детайлите и 4-инчов дисплей пред водача за показанията на бордовия компютър. Срещу доплащане ще бъде налична и новата мултимедийна система с 9-инчов дисплей, както и множество системи и асистенти подпомагащи шофирането. За по-непретенциозните клиенти ще бъде налична, така наречената - работна версия с опростен интериор и устойчиви влага и вода материали.
Под предния капак място намират модернизирани версии на турбодизеловите - 1.9 и 3.0 литрови агрегати с мощност съответно от 150 и 190к.с., куплирани с 6-степенна механична трансмисия. За версията с 1.9 литрови агрегат ще бъде налична нова, автоматична скоростна кутия. Версиите 4х4 вече ще разполагат с електрически шалтер и заключване на задния диференциал, което според производителя увеличава значително офроуд възможностите на модела. Окачването, спирачките и кормилната система също са нови или подобрении и допринасят за по-доброто и сигурно управление.
Продажбите на новото Isuzu D-Max, започват от началото на следващия месец, а малко след това ще видим и новото поколение на технологично еднаквата Mazda BT-50. Нищо не се споменава за това, кога ще бъде представено новото Isuzu MU-X, но най-вероятно това ще се случи в средата на следващата година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар