Китайският JAC Refine 4 е базиран на първото поколение Hyundai H-1 и се предлага в страната от 2011 година, като през 2018 година бе представена и неговата луксозна версия - М3. От тогава до сега моделът претърпява редица модификации, но едва сега е преобразен основно благодарение на направените козметични промени, които би трябвало да придадат на модела по-съвременно излъчване. Промените и за двата модела са видими от пръв поглед и обхващат предимно предната част на модела, който получава нови брони и радиаторна решетка. От следващата година, товарната версия на ще се произвежда в Русия с леки изменения в дизайна на предната броня и ще се предлага под името Sollers SF1.
Промени в интериора обаче няма, но оборудването е станало малко по-богато като сега всички версии се предлагат стандартно със задни сензори за паркиране, мултимедийна система и мултифункционален кожен волан. За пътническата версия се предлага и втори климатик за задните пасажери. както до сега моделът ще се предлага в товарна и пътническа версия с места до 9 човека. Луксозната версия M3, получава изцяло нов интериор с 10.2-инчова инфо-развлекателна система с гласов контрол. Тя се предлага с място за 7 човека със самостоятелни седалки за втория ред.
За задвижване JAC Refine M4, разчита на познатите собствено разработени 2.0 и 1.9 литрови, бензин и дизелови агрегати с мощност между 138 и 144 к.с., куплирани с 5 или 6-степенни механични трансмисии задвижващи задните колела. Версията с 1.5 литровият, бензинов турбо мотор оборудван с 48-волтова лека хибридна технология и мощност от 190 к.с. остава в гамата на модела. произвежданият в Русия модел ще разчита на 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 156 к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия.
JAC Refine M3 ще се предлага само с хибридно задвижване с удължен обхват оборудвано с 2.0 литров, бензинов мотор който служи за генератор и електромотор задвижващ задните колела с мощност 177 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар