От Lexus, са готови с първият си компактен кросоувър, който ще бъде представен официално по време на автосалона в Женева. моделът носи обозначението UX и както се досещате ще се предлага и в Ивропа, като пряк конкурент на BMW X1, Mercedes GLA и разбира се Audi Q3, което съвсем скоро чака своя наследник. За съжаление все още не разполагаме с официални данни относно Lexus UX, но се очаква той да бъде построен върху изцяло новата глобална, модулна TNGA платформа, което автоматична означава, че ще моделът ще се предлага и като хибрид. Патентованите наименования на модела са: UX200 и UX250, като и двете версии най-вероятно ще са оборудвани с 2.0 литров, бензинов агрегат.
++++++++++++++++++++++++++++
Премиум, компактният кросоувър е с дължина - 4.49 метра и междуосие от 2.64 метра, но това не му пречи да има най-малкият радиус на обратен завой в своя клас, който е едва 5.2 метра. Базовата версия - UX200 ще се задвижва от 2.0 литров, бензинов, 4-цилиндров агрегат с мощност 168к.с., куплиран с CVT трансмисия задвижваща предните колела. Версията UX250, разполага със същият агрегат, но съчетан с електромотор разположен на задният мост и обща мощност от 176к.с. Тази версия може да се задвижва само чрез предните колела, но при нужда задвижващи могат да бъдат и четирите колела. Предвижда се и напълно електрическа модификация под името UX300e, която ще бъде оборудвана с електромотор с мощност от 204к.с., задвижващ предните колела и литиево-йонна батерия с капацитет - 54.3кВтч. Обещаната автономия на тази версия е 400км.
++++++++++++++++++++++++++++
Премиум, компактният кросоувър е с дължина - 4.49 метра и междуосие от 2.64 метра, но това не му пречи да има най-малкият радиус на обратен завой в своя клас, който е едва 5.2 метра. Базовата версия - UX200 ще се задвижва от 2.0 литров, бензинов, 4-цилиндров агрегат с мощност 168к.с., куплиран с CVT трансмисия задвижваща предните колела. Версията UX250, разполага със същият агрегат, но съчетан с електромотор разположен на задният мост и обща мощност от 176к.с. Тази версия може да се задвижва само чрез предните колела, но при нужда задвижващи могат да бъдат и четирите колела. Предвижда се и напълно електрическа модификация под името UX300e, която ще бъде оборудвана с електромотор с мощност от 204к.с., задвижващ предните колела и литиево-йонна батерия с капацитет - 54.3кВтч. Обещаната автономия на тази версия е 400км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар