вторник, 27 май 2014 г.

Volvo показа интериора на новото XC90

Миналата година Volvo, представи концепция демонстрираща новия дизайнерски език на марката. Тогава за пръв път имахме възможност да видим детайли от дизайна на бъдещото поколение ХС90, който ще бъде представен официално по време на тазгодишното изложение в Париж. Днес имаме възможност да видим първите официални снимки на интериора на модела разпространени от компанията. От тях става ясно, че дизайнерите са пренесли с леки изменения интериора от показаните концепции в серийния модел. Волана например е идентичен с този в Volvo Concept Estate. Централната конзола също е еднаква, но днес тук имаме конвенционален скоростен лост. Огромния тъчскрийн екран, който ще бъде важна част от управлението на повечето системи ще бъде предлаган серийно за всички версии и явно в повечето бъдещи модели на марката. Бутони почти липсват, а наличните са единствено за отделни функции, като нагревателите за стъклата например и влизане в главното меню на автомобила. Всичко е обгърнато около функционалността, но ще изисква време за привикване, поне за клиентите, чието ЕГН е от миналия век. По всичко личи, че 7 местния SUV на марката ще бъде най-луксозния модел правен някога от шведите. Налични ще бъдат само благородни материали. Седалките са напълно нови. Техния дизайн е компактен, а управлението за различните настройки и функции се извършва изцяло чрез електромеханизми. Масаж, подгряване, охлаждане, активни страници  и куп други функции ще бъдат налични в най-скъпите версии, като някои от тях ще бъдат достъпни и за втория ред седалки. Новата структура на седалките позволява техният размер да бъде компактен, което допринася за по-голямо свободно пространство в кабината. Дори на третия ред, пасажерите ще се чувстват комфортно и ще могат да пътуват на дълги разстояния без умора. Като цяло дизайнерите са обърнали огромно внимание и към най-малките детайли, което ще изстреля новото ХС90 във висшата лига. Цените явно ще започват от около 55 000 евро, въпреки, че под предния капак място ще намират 4-цилиндровите Drive-E агрегати


Няма коментари:

Публикуване на коментар