Китайската марка Farizon, която е собственост на Geely и предлага в портфолиото си предимно търговски превозни средства, стъпва на европейският пазар и от следващата година моделът SuperVan ще бъде наличен на пазарите в Австрия, Холандия, Белгия, Италия, Португалия и Румъния. Farizon SuperVan е електрически ван, който ще се предлага в товарна и пътническа версия. дизайнът на модела като цяло е модерен, но това което го отличава веднага е липсата на централна колона между предната и плъзгащата се врата от дясната страна, като по този начин се отваря възможност за безпроблемно товарене на по-обемни предмети.
С дължина от 5.49 метра, SuperVan ще се предлага във версии с 2, 4 или 6 места, а полезният товар може да варира между 1075 и 1480 кг. Подобаващо за подобен тип превозни средства, интериорът предлага проста атмосфера, но въпреки това е добре оборудван. Пред водача място намира 7-инчов, цифров инструментален панел, а срещу доплащане за моделът е налична и мултимедийна система с 12-инчов екран, кожен салон, предни седалки с обдухване и масаж и климатик за пътническият салон. Кожен мултифункционален волан, пълен ел. пакет и климатичната инсталация са част от серийното оборудване както и бордовият кантар, чрез който по всяко време можете да наблюдавате общото тегло на моделът, като по този начин водачът няма да има притеснения от евентуално претоварване от допустимите 3850 кг. На борда присъства и пакет от асистенти подпомагащи шофирането който включва сензор за разпознаване на пътни знаци, система за засичане на обекти в сляпата зона на водача и асистент за поддържане движението в пътната лента.
Farizon SuperVan ще бъде наличен в две версии на мощност на електромотора разположен на предния мост. Базовата версия ще разполага с мощност от 102 или 136 к.с. и тягова батерия с капацитет 51 кВтч., която според информация предлага автономия до 350 км., а максималната скорост е ограничена на 100 км/ч. По-мощната версия е с мощност 272 к.с., като тук батерията е с капацитет 66 кВтч., която предоставя възможност за изминаването до 460 км. При нея максималната скорост също е ограничена, но до 135 км/ч. В реални условия обаче, споменатата автономия варира между 280 и 370 км. Трябва да се вземе предвид и факта, че не се предлага и възможност за бързо зареждане на батерията, чието зареждане в нормални условия отнема поне 12 часа.
Срещу доплащане обаче за по-мощната версия е налична и батерия с капацитет от 106 кВтч., която може да се зареди от 30 до 80% в рамките на 20 минути, а автономията която предлага на книга е 551 км. Ако за базовият модел обаче производителят иска 39 900 евро без ДДС, то за моделът оборудван с голямата батерия се искат поне 55 000 евро. Такъв модел обаче може да се поръча само в пътническа версия и с най-богатото оборудване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар