Интериора също идва директно от Ranger, като предлага модерна обстановка с 8 или 12.3-инчов, цифров инструментален панел пред водача и инфоразвлекателна система с 10.1 или 12-инчов вертикално разположен дисплей на централната конзола. Предните и задните седалки на Everest са с различен дизайн и снабдени с подгряваща система. За по-високите нива на оборудване се предлагат и такива с вентилираща функция и памет. Третият ред седалки е разделен 50:50 и се сгъва в пода на багажника с помощта на бутон. Стандартно моделът се предлага с 9 въздушни възглавници включително и тази разположена между предните две седалки, адаптивен автопилот с функция Stop&Go, асистент за поддържане движението в пътната лента, сензор за обекти в сляпата зона на водача, асистент за подпомагане на потеглянето при наклон и др.
Под капака на Ford Everest, място намират 2.0 и 3.0 литровите турбо дизели познати от товарната версия, както и 2.3 литровият, турбо бензинов мотор. Предвидената трансмисия за серийното оборудване е 6-степенна, механична, а срещу доплащане се предлага и 10-степенна, автоматична трансмисия задвижващи задните колела. Срещу доплащане разбира се е налично и задвижване 4х4 с двускоростна електромеханична разпределителна кутия. Всички версии са оборудвани с защитни шини предпазващи двигателят и трансмисията, възможност за няколко режима на движение в зависимост от терена и заден блокируем диференциал. Според производителят, новото поколение на Ford Everest, може да преодолява водни препятствия до 80см. без да бъдат правени технически промени. Предвижда се и офроуд версия на модела наречена Tremor, която ще предлага още по-добра проходимост. Както до сега моделът няма да се предлага в Европа. Цени все още не са споменати.
Няма коментари:
Публикуване на коментар