Три години след премиерата на третото поколение Proton Saga, моделът е подложен на козметични промени и известни подобрения в интериора и механиката. Външните промени не са големи, но достатъчни да откроят новата от старата версия. Нови брони, нова радиаторна решетка, леко променени предни светлини и LED дневните светлини придават по-завършен вид на модела. От гледна точка на механиката се съобщава, че вече всички версии ще се предлагат серийно с две въздушни възглавници, вентилирани предни спирачки, ABS, EBD, Brake Assist и ISOFIX седалки.
Под капака на обновената версия място продължава да намира 1.3 литровия, бензинов мотор с мощност 94к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия. Новост за модела е 4-степенната, автоматична трансмисия доставяна от Hyundai, която замества настоящата CVT.
Впечатление прави изцяло новия интериор, който предлага възможност за наличие на модерни системи, които ще се предлагат серийно в по-високите нива на оборудване. Пред водача намира място и нов инструментален панел с малък цифров екран между циферблатите, на който се изписват по-важните параметри от работата на автомобила. Добро впечатление прави и мултимедийната система с 7-инчов, плаващ дисплей свързан с камерата за заден ход. Като цяло обаче качеството на материалите не е на високо ниво въпреки, че се съобщава за нова тапицерия на седалките.
Няма коментари:
Публикуване на коментар