Индийците не само, че ще вземат участие на автосалона в Женева, ами дори ще представят концепция на седан позициониран в компактният, премиум клас където главни играчи са моделите на голямата немска тройка.
Tata EVision Concept е с близки размери до тези на C-класата на Мерцедес, но е далеч от солидното излъчване или агресивният вид на останалите играчи в класа. Интериора е подобаващ и изработен предимно от естествени материали, но по скоро в стила на моделите от предходното десетилетие.
Подробности относно механиката не се съобщават, но става ясно, че ускорението от 0 до 100км/ч става за 7 секунди, а максималната скорост ще достига 200км/ч. При всички положения задвижването ще се осъществява посредством един или два електромотора, чиято мощност е неизвестна. Въпреки това, трябва да отдаден заслужено внимание и дори почит за смелостта, която индийската марка демонстрира със своят концептуален модел на едно от най-големите автомобилни изложения. Но имайки предвид факта, че редица големи производители се отказаха от участие, то можем да направим извод, че Женева, вече не е това, което беше. В пряк и преносен смисъл.
Другият интересен концептуален модел на марката, който ще присъства на фирменият щанд е 45Х. Това е компактне хеч насочен срещу VW Golf, който би трябвало да влезне в серийно производство в близките 5 години. Естествено нищо от това, което виждаме днес нама да видим в серийният модел, но заявката за инвазия на пазарите в Европа е дадена.
Другият интересен концептуален модел на марката, който ще присъства на фирменият щанд е 45Х. Това е компактне хеч насочен срещу VW Golf, който би трябвало да влезне в серийно производство в близките 5 години. Естествено нищо от това, което виждаме днес нама да видим в серийният модел, но заявката за инвазия на пазарите в Европа е дадена.
Няма коментари:
Публикуване на коментар