След Porsche 911 GT2 RS идва Porsche GT3 RS. Логично! Интересното обаче е, че именно това е моделът с най-мощния атмосферен агрегат който някога е монтиран в 911. В задната част на автомобила място намира 6-цилиндров боксеров агрегат с работен обем от 4.0 литра и мощност 500к.с. Благодарение на олекотеното купе чиито предни калници, капак и брони са изработени от карбон, ускорението от 0 до 100км/ч става за 3.8 секунди. Максималната скорост е 310км/ч, а 200 км/ч се достигат за по-малко от 12 секунди. Производството е ограничено до 600 единици, но цената не е ограничена. Базовата версия ще започва от 178 596 евро. Без климатик, без озвучително система, без ел. стъкла. Централно май пак няма, но за сметка на това прави една обиколка на ринга за 7.27мин. Пак повече от Nissan GT-R!
четвъртък, 28 април 2011 г.
Новото Porsche 911 GT3 RS
След Porsche 911 GT2 RS идва Porsche GT3 RS. Логично! Интересното обаче е, че именно това е моделът с най-мощния атмосферен агрегат който някога е монтиран в 911. В задната част на автомобила място намира 6-цилиндров боксеров агрегат с работен обем от 4.0 литра и мощност 500к.с. Благодарение на олекотеното купе чиито предни калници, капак и брони са изработени от карбон, ускорението от 0 до 100км/ч става за 3.8 секунди. Максималната скорост е 310км/ч, а 200 км/ч се достигат за по-малко от 12 секунди. Производството е ограничено до 600 единици, но цената не е ограничена. Базовата версия ще започва от 178 596 евро. Без климатик, без озвучително система, без ел. стъкла. Централно май пак няма, но за сметка на това прави една обиколка на ринга за 7.27мин. Пак повече от Nissan GT-R!
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар