Повече информация ще представеният електрически SUV модел ще бъде добавена в по-късен етап към този пост.
Страници
понеделник, 31 октомври 2022 г.
Реджеп Ердоган лично представи първият модел на TOGG
Great Wall Lighthning Cat представен официално
Базовата версия на Great Wall Lightning Cat се задвижва от електромотор с мощност 204 к.с. позициониран в предната част на автомобила, който черпи енергия от литиево-желязо-фосфатна батерия, която осигурява автономия 555 км. Налична за модела ще бъде и литиево-йонна батерия, която ще осигурява автономия до 705 км. Тя ще намира място и във версията с два електромотора с обща мощност 408 к.с. и задвижване на четирите колела. При нея автономията ще възлиза на 600 км., а ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 4.3 секунди.
Продажбите на Lightning Cat в Китай, започват през декември с цени от 26 000 долара, а през лятото на 2023 година моделът ще бъде наличен и на стария континент, като ще се присъедини към Great Wall Ora R3.
BeyonCa е най-новата китайска EV марка, основана от бившият вицепрезидент на VW
Детайлни снимки на интериора не са разпространени, но от тийзър изображенията става ясно, че там компромиси няма да има. На борда място ще намира иновативна система, която ще събира данни за настроението, пулса и дишането на пасажерите и според събраните данни ще прави настройките за движение по времето, когато автономната система за шофиране от 3-то ниво е задействана.
Цената на производтвената версия се очаква да бъде около 110 - 130 000 долара, като в по-късен етап марката ще предложи и по-скъпа и продуктивна версия. Производството на модела пък ще се осъществява от Dongfeng, като годишно марката възнамерява да продава близо 2000 абтомобила от този модел.
неделя, 30 октомври 2022 г.
Dongfeng Fengxing T5 Evo с цена от 16 000$
По подобие на MPV модела, за задвижване T5 Evo, също разчита на 1.5 литровият, турбо бензинов мотор доставян от Mitsubishi с мощност 197 к.с., покриващ стандартите Евро6. Той е куплиран серийно с 7-степенна, двудискова трансмисия задвижваща предните колела с бърза смяна на предавките, благодарение на която ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 6.5 секунди. Средният разход е в рамките между 6 и 9л/100км. в зависимост от стила на управление. Налична ще бъде и електрическа версия носеща името Friday (Тhunder) или още T5 EV, която ще притежава различен дизайн на предната част. Тя ще разчита на електромотор с мощност 201 к.с. е батерия с капацитет от 57.8 кВтч., която ще осигурява автономия до 430 км. според китайския цикъл за измерване.
събота, 29 октомври 2022 г.
GAC Barchetta Concept показан в новооткритото дизайнерско студио на концерна в Милано
Новото студио на марката е позиционирано в Милано и ще се опита да привлече специалисти в областта на дизайна от цяла Европа. В момента екипът от 25 дизайнери се ръководи от французина Стефан Жанин, който дълги години е работил за Renault, Dacia, Sa;sung, Alpine, Infiniti и Nissan.
петък, 28 октомври 2022 г.
Първият модел на Jidu Auto - ROBO-01 с цена от 55 000$
Jidu Robo-01 е с дължина от 4.85 метра и предлага място за пет човека. Дизайна следва плътно линиите на концептуалният модел, а коефициентът на челното въздушно съпротивление възлиза на 0.25. Багажното пространство осигурява обем от 555 литра, а пасажерите се радват на изключително технологична обстановка в интериора. качеството на изпълнение и материалите са на високо ниво, а в серийното оборудване не липсва нищо, освен физически бутони. Пред водача място намира футуристичен щурвал, вместо волан. На централно място е позициониран 35.6-инчов дисплей за инструменталният панел и инфотайнмънт системата, която се управлява от най-новият микрочип на Qualcomm. Впечатляващата автономна система за шофиране от концепцията е пренесена в серийният модел, но с трето ниво на автономност, тъй като 4-тото все още няма разрешение от властите за употребя. Производителят твърди, че системата налична в серийният модел може да поддържа и 4-то ниво на автономно управление със своите два лидара, 12 камери и още толкова ултразвукови сензора с 5 мм. радари, които се управляват от процесор на Invidia с помощта на който компютърът извършва над трилион операции в секунда.
четвъртък, 27 октомври 2022 г.
Alfa Romeo Giulia и Stelvio с леки козметични промени
И за двата модела ще се предлага модифицираният - 2.1 литров, турбо дизел с мощност от 160, 190 и 210 к.с. Бензиновият 2.0 литров, турбо мотор ще продължава да бъде наличен във версии с 200 и 280 к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична задвижваща задните колела, като за по-мощните версии е налично и задвижването 4х4, което също е подобрено. За сега нищо не се споменава относно спортните версии - Quadrifoglio, но най-вероятно, те ще бъдат представени до края на годината.
Продажбите на обновените Giulia и Stevlio ще започнат от началото на следващата година с цени от 49 900 евро за седана и 56 000 евро за SUV модела.
вторник, 25 октомври 2022 г.
Ford Escape с ново лице
Що се отнася до механиката, то там промени няма. За задвижване обновеният Ford Escape, разчита на 1.5 и 2.0 литровите, турбо бензинови мотори с мощност съответно от 182 и 253 к.с. Хибридната и Plug-in хибридната версия разчитат на атмосферният - 2.5 литров мотор, съчетан с електромотор, чиято обща мощност възлиза на 213 к.с.
понеделник, 24 октомври 2022 г.
Hyundai Lafesta с фейслифт и N-версия
Интериора е изцяло нов, а оборудването по-богато въпреки, че вече серийно моделът ще се предлага с еднозонов климатик. Пред водача място намира инструментален клъстер с два сдвоени 10.2-инчови дисплея за инструменталният панел и инфотайнмънт системата, както и нови контролери за климатичната инсталация. Централната конзола между седалките също е с нов дизайн и поставка за безжично зареждане на телефони.
неделя, 23 октомври 2022 г.
NDB представя самозареждаща се ядрена батерия за нуждите на автомобилостроенето
Тези дни американската компания NDB, хвърли бомба в медийното пространство, че е готова с първата по рода си ядрена батерия за електрически превозни средства, която ще бъде показана в действащ прототип още следващата година. Според информацията нейният живот ще бъде 90 години, като в този период ще доставя енергия достатъчна да задвижва електромотора на автомобила при всякакви атмосферни условия без нуждата, тя да бъде зареждана. Производителят съобщава още, че в новата самозареждаща се батерия е с ядро от ядрен отпадъчен Въглерод - 14, обвит от множество слоеве синтетични диаманти и е напълно безопасна за хората.
Калифорнийският стартъп от години работи върху технологията за ядрена батерия, но не в такива компактни размери за да бъде внедрена в автомобилостроенето. Миналата година дори бе заявено, че подобна батерия може да съхранява енергия в период от 28 000 години. Според нас това е по-скоро рекламен трик за да бъдат привлечени мащабни инвеститори и евентуално покачване на цената на акциите, а дали компанията ще представи наистина работещ прототип предстои да разберем.
Китайският Chevrolet Malibu с модерен агрегат и нова инфотайнмънт система
Екзотични: Savage Rivale Coastrunner EV
петък, 21 октомври 2022 г.
Продажбите на GMC Sierra EV стартират от 2024г.
Интериора предлага минималистичен дизайн с 11-инчов цифров инструментален панел пред водача и 16.8-инчова мултимедийна система с възможност за разделяне на екрана. Версията Denali ще се предлага серийно с 14-инчов HUD дисплей, панорамен покрив, седалки снабдени с масажна и вентилираща функция, но за по-евтините версии тези неща ще се предлагат срещу доплащане включително и системата за автономно шофиране Super Cruise.