По отношение на моторната гама не се съобщава нищо, което ни води на мисълта, че там промени няма да има. Това означава, че под капака на обновените А6 и А7, място ще намират бензин и дизеловите 4 и 6-цилиндрови агрегати с работен обем от 2.0 и 3.0 литра и мощност между 163 и 344 к.с. В гамата остава и V8-цилиндровият, 4.0 литров мотор би-турбо мотор за RS-версията със своите 600 к.с. Всички агрегати са снабдени с 48-волтова лека хибридна технология, а трансмисията е е 7 или 8-степенна, автоматична задвижваща предните или четирите колела в зависимост от модификацията. Продажбите на обновените модели започва от утре със стартови цени от 63 500 евро, което е с около 7 000 евро повече от това, което марката искаше за настоящият модел.
Страници
сряда, 31 май 2023 г.
Audi A6 и A7 с леки козметични промени и нова стартова цена
понеделник, 29 май 2023 г.
Toyota Crown Sedan базиран на водородната Toyota Mirai
Новата Towota Crown Sedan ще се предлага в две версии на задвижване - HEV и FCEV, но официални параметри на системите, производителят все още не е предоставил.
Интериора наподобява много на този от останалите версии в моделното семейство на Crown, но е обогатен с дървени елементи, а за неговата изработка са използвани по-качествени материали, тъй като този модел е насочен повече към бизнес клиентите на компанията. Това го доказва и сгъващата се седалка на пасажера, която отваря значително пространство на возещият се на задната седалка, която ще може да бъде оборудвана с масажна функция.
Повече информация за модела очакваме да бъде разпространена до края на лятото, а продажбите ще трябва да започнат в края на тази година.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
След представената официалната информация се потвърди, че Toyota Crown Sedan ще се предлага в две версии на задвижване - хибридна и водородна. Най-вероятно това ще доведе до отпадането на Toyota Mirai от моделната гама на марката, тъй като продажбите на водородният модел са твърде незадоволителни. Нейната технология обаче ще бъде пренесена в Crown без проблеми, тъй като новият модел реално и технически идентичен въпреки промененият дизайн и новият интериор с два 12.3-инчови дисплея за инструментариума и инфотейнмънт системата.
За задвижване Towota Crown разчита на хибридна технология с 2.5 литров, 4-цилиндров бензинов мотор с мощност 185 к.с., съчетан с електромотор с мощност 180 к.с., чиято обща работна мощност възлиза на 245 к.с. Взаимно те са свързани с три степенна трансмисия, а движението към задните колела се осъществява посредством 4-степенна, автоматична трансмисия. В комбинация двете трансмисии дават възможност на водача да избира из между 10 предавателни числа.
Водородната версия разчита на разработената съвместно BMW технология с електрохимичен генератор с мощност 174 к.с. и електромотор задвижващ задните колела с мощност 182 к.с., които са твърди недостатъчни за тежащият над 2 тона модел. Според производителят с едно зареждане на трите бутилки съхраняващи водород, могат да бъдат изминати до 820 км. благодарение на буферната литиево-йонна батерия, която е налична и за хибридната модификация.
И двете версии ще бъдат налични както в Япония, така и в Китай и най-вероятно САЩ. Продажбите на модела в Япония стартират от този месец с цени започващи от 48 500 долара за хибридната и 55 000 долара за водородната версия.
петък, 26 май 2023 г.
Cadillac GT4 е най-евтиният модел на марката
За разлика от донорските модели, то Cadillac GT4 ще бъде наличен както с познатият - 1.5 литров мотор с мощност 184 к.с., така и с по-мощен - 2.0 литров, турбо бензинов агрегат с мощност 237 к.с., познат от Cadillac XT4. Наличните трансмисии са CVT или 9-степенна, автоматична в зависимост от версията, но при всички положения задвижването се осъществява посредством само предните колела.
Интериора е издържан в новия стил на марката с наличието на 33-инчов цифров инструментален панел пред водача за инструментариума и инфотайнмънт системата с 5G свързаност. Скоростният лост е заменен от въртящ се клъстер на централната конзола между седалките, където място намира и поставка за безжично зареждане на телефони. Оборудването е подобаващо като за модел на Cadillac, но за HUD дисплея и тризоновата климатична инсталация ще трябва да се доплаща. Панорамният покрив е серия, но неговата отваряща се версия е налична като опция. За сега цени не се споменават, но по всичко личи, че това ще бъде най-достъпният модел с емблемите на Cadillac.
четвъртък, 25 май 2023 г.
Нов ли е новият Aston Martin DB12?
Под капака на Aston Martin DB12, място намира познатият 4.0 литров, V8-цилиндров би-турбо мотор доставян от AMG, въпреки информацията, че немският тунер ще спира производството на този агрегат и Aston Martin работи над първият си самостоятелно разработен двигател от 50 години насам. Така или иначе агрегатът от AMG е наличен и то в неговата си най-потентна форма, като мощността му сега възлиза на 680 к.с. Трансмисията е 8-степенна, автоматична от ZF, предаваща движението към задните колела, чрез електронно контролиран диференциал с ограничено приплъзване. Според информацията Aston Martin DB12, ускорява до 100 км/ч. от място за 3.6 секунди, а максималната скорост която може да достигне възлиза на 325 км/ч. Продажбите на модела ще започнат от края на лятото с цени около 215 000 евро, което е с цели 20%, повече от предходният модел. До една година се очаква и откритата версия на модела - DB12 Volante.
сряда, 24 май 2023 г.
Новото BMW 5-series (G60) се управлява с поглед
Opel Corsa става първият модел на марката оборудван с лека хибридна технология
В интериора обаче видимо всичко е по старому, ако изключим леко промененият дизайн на волана, и липсата на скоростен лост, който е заменен от електрически шалтер. Опционалният цифров инструментален панел е с нова графика и 3D ефект и е съчетан с 10-инчова инфотайнмънт система с гласов контрол и актуализация по въздуха.
Opel Corsa става първият модел на марката който е оборудван с лека хибридна технология работеща под напрежение от 48V, която ще бъде налична за 1.2 литровият, турбо бензинов мотор във версия на мощност от 99 и 134 к.с. И двете версии се предлагат серийно с 6-степенна, двудискова трансмисия. Който иска механична трансмисия ще трябва да се задоволи с чистата версия на 1.2 литровият мотор с мощност 134 к.с. Електрическата модификация на Corsa, вече ще бъде налична в две версии на мощност от 136 и 156 к.с., като по-мощната се предлага с батерия от 54 кВтч. Автономията на електрическите версии варира между 357 и 406 км., а времето за зареждане от 20 до 80%, отнема 30 минути.
Обновеният Volkswagen Touareg с 15%, по-високи цени от настоящият модел
Интериора обаче получава незначителни промени, но при обновеният модел оборудването е по-богато. Серийно вече е наличен е така нареченият Inovision Cocpit съчетан с най-новата инфотайнмънт система с гласов контрол - Discover Pro Max. Налични за модела се и функциите: travel Assist, Park Assist Plus с дистанционно управление, Trailer Assist и Night Assist.
Под капака място намират само 3.0 литровите, V6-цилиндрови, бензин и дизелови агрегати с мощност между 228 и 335 к.с. На върха в гамата са позиционирани Plug-in хибридните версии с мощност от 386 и 456 к.с. и батерия с капацитет от 14.1 кВтч., която осигурява движение в изцяло електрически режим в рамките на 50 км.
Продажбите на обновеният Volkswagen Touareg ще стартират от това лято с цени за базовата версия започващи от 69 200 евро, което е увеличение с близо 15%, спрямо цената на базовата версия в годината на нейното представяне.
вторник, 23 май 2023 г.
Hongqi S9 стои гордо сред участниците на Concorso d'Eleganza Villa d'Este
Hongqi S9 е хибриден спортен модел проектиран от испанският дизайнер Valter de Silva, който дълги години работеше за VAG. Поради тази причина китайският модел стой гордо редом с Bugatti W16 Mistral, което също бе част от експонатите привличащи вниманието на отбраната публика.
Тъй като Hongqi S9 е в процес на разработка може да се смята, че крайният резултат ще се отличава поне малко от това, което бе показано този уикенд. Според производителят хибридната система задвижващ китайският суперавтомобил разполага с ръчно изработеният 4.0 литров, V8-цилиндров би-турбо мотор от Hongqi L5, съчетан с три електромотора и обща мощност от 1400 к.с., които трябва да ускорят модела до 100 км/ч. за само 1.9 секунди, а максималната скорост ще надхвърля 400 км/ч. Това са твърде амбициозни прогнози и не се учудваме, че прототипа показан в Италия, се задвижва от скромен 1.5 литров турбо мотор с мощност 156 к.с., наличен на борда за да предвижва прототипа на собствен ход.
Не можем да отречем ювелирната изработка на интериора, който предлага най-качествените материали и добро оборудване. Кожата е в изобилие комбинирана с карбонови елементи и светещи дюзи за климатичната инсталация, а в квадратният волан е с интегриран дисплея за инфотайнмънт системата. Това са малка част от детайлите, които придават нотка уникалност в кабината. намеренията на марката да са произведе 99 бройки от този модел, като цените ще стартират от минимум 1.4 млн. долара.
понеделник, 22 май 2023 г.
Changan Alsvin вече се произвежда и в Пакистан
Последната версия на Changan Alsvin е добре оборудвано предвид цената си и привлича все повече клиенти с малки доходи. На борда място намират: ESP, ABS, климатик, две въздушни възглавници, салон от изкуствена кожа, ел. пакет и дори мултимедийна система с 7-инчов екран придружена от мултифункционален кожен волан. С дължина от 4.39 метра, седанът предлага достатъчно място за 5 човека и багажно пространство възлизащо на 380 литра.
Под капака на Changan Alsvin, място намират 1.4 или 1.5 литрови, атмосферни мотор с мощност от 101 и 107 к.с., куплирани с 5-степенна, механична или роботозирана трансмисия задвижваща предните колела.
неделя, 21 май 2023 г.
Екзотични: Kode 61 Birdcage
Дизайнерът не съобщава нищо относно задвижването и механиката по време на официалното представяне на модела пред публика, което се състоя по време на събитието във Villa d'Este, край езерото Комо. Вглеждайки се по-внимателно обаче откриваме, че джантите са взети деректно от Maserati MC20, но не може да се каже дали за основа е взет итайлианският спортен модел. Лично Кен Окуяма споменава, че по време на работата си по Kode61 Birdcage e бил вдъхновен от състезателният болид на Maserati Tipo 61, който има зад гърба си редица победи в най-различни надпревари между 1959 и 1961 година.
Руският електромобил Atom в серийно производство от 2025 година?
Концепцията визуализира в реални размери бъдещият електрически модел и ще се задвижва от произведени в Русия, електромотор и тягова батерия. Каквито и да е спецификации липсват, но се съобщава за автономия от 500 км.
Интериора е издържан в минималистичен стил, като липсват каквито и да е бутони и дори екрани. Единствената информация, която получава водача е чрез тъчскрийн дисплей позициониран на волана оборудван с джойстик за управление на някои от функциите. След получените средства възлизащи на около 10 милиарда рубли, производителят е убеден, че ще успее да внедри в серийно производство своят модел най-късно през 2025 година.