Значи, SAIC и Alibaba – тези титани на всичко, от електроника до автомобили – пак са се развихрили. Този път е с фейслифт версията наIM LS6, който току-що е подал документи за продажба в Китай. Голямата новина? Вече ще има и опция за задвижване EREV хибрид с добавен пробег. Което, преведено на човешки език, означава, че ще има и бензинов двигател, който да пълни батериите, докато се молиш да стигнеш до следващата зарядна станция в средата на нищото. Външният дизайн също е освежен, за да не изглежда толкова.....скучно, колкото преди. Но, разбира се, има уловка: мощността на електрическия му вариант с 4WD е намаляла. IM LS6 е най-продаваният модел на марката с жалките 9 649 бройки годишно. За да разберете, това е толкова малко, колкото брояч на таксиметров шофьор в събота вечер. За да се опитат да съживят трупа на продажбите, IM Motors са подали заявление за обновяване с опция за задвижване EREV. Защото, очевидно, когато електричеството не върши работа, трябва да прибегнеш до добрия стар бензин.
Обновеният модел е получава преработена предна част. Преди това този модел беше критикуван за "балончета" на фаровете и размита предна броня - все едно някой е оставил дете да рисува върху него. Сега обновеният кросоувър има фарове с форма на перка и преработена броня с голям въздухозаборник. Отзад обаче този SUV все още напомня на Aston Martin DBX, което не е чак толкова лошо. Благодарение на новият дизайн на предната част моделът е станал с 2.7 см. по-дълъг, което не се отразява по никакъв начин на вътрешното пространство.
Изцяло електрическият IM LS6 ще продължава да се предлага в три варианта на задвижване. Базовият модел използва произведен от UAES синхронен електродвигател, разположен в задната ос, с мощност 329 к.с. Захранва се от LFP батерия от CALB. Следващото ниво на оборудване предлага електродвигателя от Hasco Group с мощност402 к.с. Той използва тройна NMC батерия от CATL. Вариантът Performance на IM LS6 предлага два електродвигател с комбинирана мощност от 670 к.с. с тройна NMC батерия, произведена от CATL. Старият LS6 предлагаше няколко варианта за задвижване с диапазон на пикова мощност от 216 до 579 кВтч.
Най-големият акцент на обновеният IM LS6 обаче е задвижващата система EREV. Електрическите превозни средства с удължен пробег се превърнаха в нарастваща тенденция в Китай. Много автомобилни производители навлизат в този сегмент с новоразработени продукти в борба за място под слънцето. И IM Motors не е изключение от правилото. Просто знаят, че хората са по-склонни да си купят електричка, ако тя може да се самоубива с бензин, когато батерията свърши. EREV вариантът на IM LS6 е оборудван с 1.5 литров бензинов турбо мотор с мощност 153 к.с. Той не предава въртящ момент към колелата, а захранва батерия и електродвигателя. Това е все едно да имаш голям резервоар с гориво, за да зареждаш електрическа ютия. IM LS6 EREV ще се предлага с един електродвигател на задния мост. Максималната му мощност 308 к.с. Автомобилът ще има два варианта за батерии, произведени от съвместното предприятие SAIC-CATL: LFP и тройна NMC. Повече снимки ще бъдат качени веднага щом бъдат налични.