De Tomaso планира да произведе само 18 бройки от - Р900, като всяка една от тях ще струва минимум 3.5 млн. евро и то без данъци и такси. Производството трябва да започне през 2024 година, но да припомним, че едва тази година стартира производството на - Р72, чието монококово шаси изработено от въглеродни сплави е дело на немската Capricorn Group.
Страници
вторник, 29 ноември 2022 г.
De Tomaso P900 с цена от 3.5 млн. евро
понеделник, 28 ноември 2022 г.
Ново лого ознаменува новата ера на Lancia
И на края, но не на последно място е новото лого на марката, което е осмо подред в нейната 116 годишна история. То е с опростен дизайн и за радост, не в актуалният напоследък - 2D формат с оглед съкращаване на средства, като запазва формата на щит с интегриран във вътрешността кръг и копие. Впечатление прави и новият шрифт, който прави препратки към римската писменост, от която е произлязла латинската азбука.
Шестото поколение на Nissan Serena с премиера в Япония
Относно задвижването шестото поколение на Nissan Serena, първоначално ще се предлага във версия с хибридното задвижване от второ поколение e-POWER, оборудвана с новоразработен 3-цилиндров бензинов - 1.4 литров мотор с мощност 98 к.с., който служи като генератор на литиево-йонната батерия задвижваща електромотор с мощност 168 к.с., Производителят съобщава още, че това е първият модел в света, чиято работа на бензиновият мотор се управлява от компютър, който взима информация от навигационната система, което намалява времето и честотата на неговата работа. Въпреки това посоченият среден разход възлиза на 5л/100км. Конвенционалната версия разчита на 4-цилиндров, 2.0 литров агрегат с мощност 150 к.с., чиито среден разход е между 7.3 и 8л/100км. При всички случаи трансмисията е CVT, предаваща движението към предните колела. В средата на следващата година се очаква и версия 4WD, налична само за модификацията с 2.0 литровият мотор. Цените на базовата версия ще старитарт от 20 400 долара.
неделя, 27 ноември 2022 г.
Екзотични: Zenvo TSR-GT
Датският производител представя последната версия на своят хиперкар - Zenvo TS1, която ще бъде налична само в три екземпляра. Zenvo TSR-GT разполага с променен дизайн и нови аеродинамични елементи, като най-голямо впечатление прави фиксираното задно крило и аеродинамичните капаци на колелата.
Новата версия на модела разполага с мощен V8-цилиндров, 5.8-литров би-турбо мотор с мощност 1360 к.с., куплиран с 7-степенна, секвенциална - двудискова трансмисия с електронно управление, предаваща движението към задните колела до скорости от 424 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч. не се споменава, но при всички случаи при идеални условия и съответният опит на водача ще може да бъде постигната стойност от 2.5 секунди.
Интериора е променен изцяло с модерна визия и инфонтайнмънт система. Материалите за неговата изработка са предимно от Alcantara и карбон, като се съобщава и за нови шумоизолиращи велурени постелки специално изработени за модела. намеренията на компанията са още следващата година да представи изцяло нов модел с хибридно задвижване и мощност между 1500 и 1800 к.с.
петък, 25 ноември 2022 г.
Екзотични: Hurtan Grand Albacin
четвъртък, 24 ноември 2022 г.
Rimac Nevera е най-бързият електрически автомобил на планетата
За да притежавате BMW 3.0 CSL ще трябва да се разделите с минимум 700 000 евро
Интериорът предлага място само за двама човека, като е обвит изцяло от черна Алкантара и множество карбонови детайли с матово покритие, но главен акцент е бялата, керамична топка за скорстният лост.
Под капака място намира познатият 6-цилиндров, 3.0 литров, би-турбо мотор, чиято мощност е увеличена до 560 к.с. Той от своя страна е съчетан с 6-степенна, механична трансмисия задвижваща само задните колела, чрез активен М-диференциал. Окачването е адаптивно, а спирачната система е със стандартни въглеродно-керамични спирачки. Най-голямата изненада обаче е общото тегло на 3.0 CSL, което е с цели 355 кг. по-малко от това на M4 CSL. За съжаление производителят не споделя никакви динамични характеристики или времена за обиколка на писта, но имайки предвид съотношението мощност/тегло възлизащо на 2.9 кг., то би трябвало да си направим сами съответните изводи. Относно цената, също ще трябва сами да се досетим за нея макар, че витаят слухове за едни 700 000 евро.
Официални снимки на новият китайски Москвич-3
Москвич - 3 ще се предлага с два агрегата. Базовата версия ще разчита на 1.6 литров, атмосферен мотор с мощност 109 к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. По-мощната и съответно по-луксозна версия ще бъде налична с 1.5 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 150 к.с., за който ще се предлага и CVT трансмисия. При всички случаи задвижващи са само предните колела.
Първите бройки ще достигнат до дилърите на марката в руската столица през декември месец и ще бъдат предлагани с цени от 1.6 млн. рубли. Първоначално производството няма да надхвърля 600 бройки месечно, но в последствие освен, че капацитетът на завода ще се увеличи, марката ще представи още модели, които също ще са базирани на модели от китайската JAC, включително и седана JAC J7.
сряда, 23 ноември 2022 г.
Chevrolet FNR-XE Concept е достъпен електрически модел предназначен за Китай
Относно техниката и интериора не се знае много, но имайки предвид възможностите на Ultium платформата, то може да се очаква практически всичко. От версия с един и два електромотора и задвижване на предните, задните или четирите колела с мощности до над 500 к.с., но най-вероятно производителят ще се ограничи до максимум 300 к.с. и батерия с капацитет от 70 кВтч., която ще осигурява автономия до 480 км. Реално, това означава, че производственият модел на Chevrolet FNR-XE Concept ще бъде реалният наследник на Chevrolet Malibu.
Екзотични: Praga Bohema
За разлика от конструкцията, дизайна и окачването, двигателят пристига директно от Япония и се праща на английският тунер - Litchfield, който от своя страна модифицира 3.8 литровият, V6-цилиндров мотор от Nissan GT-R с нови турбини и сух картер, като добавя и титаниеви изпускателни тръби. Резултата е мощност от 710 к.с. и 724 Nm между 3000 и 5000 об/мин. Скоростната кутия е секвенциална с двоен съединител, който позволява комфортен режим на движение при ниска скорост по цивилните пътища. Данните сочат, че ускорението от 0 до 100 км/ч. на Praga Bohema става за 2.9 секунди, а максималната скорост възлиза на 299 км/ч.
На всички е ясно, че от подобен автомобил не може да се очаква комфорт, но производителят е дал всичко от себе си, за да изглежда кокпита подобаващо с разточително използване на кожа Alcantara. Волана е с дизайн на болид от F1 с контролери за светлините, чистачките, мигачите и интегриран цифров инструментален панел. На борда място дори намира климатична инсталация и инфотайнмънт система и поставка за безжично зареждане на телефон. Марката възнамерява да произведе 89 бройки от модела по случай 89-годишнина от първата победа в състезание от автомобил на марката. Цените ще стартират от 1.3 млн. долара без таксите, а първите бройки ще пристигнат до своите собственици през втората половина на 2023 година. Капацитета на фабриката е 20 автомобила годишно, което означава, че богатите клиенти от Европа, Хонг Конг, Австралия, Япония, САЩ и разбира се ОАЕ ще трябва да се въоръжат и с търпение.
Новият Ford Tourneo Custom дебютира с три варианта на задвижване
Интериорът предлага място за 8 или 9 човека, като при всички случаи седалките са разположени в три реда с възможност за различни конфигурации и функция за тяхното лесно демонтиране. Страничните врати серийно са електрически задвижвани за по-лесен достъп, а срещу доплащане тази функция се предлага и за задната врата. Арматурното табло идва без промяна от товарната версия, но с по-приятни на допир материали. Акцента и тук е 13-инчовата инфотайнмънт система и множеството интелигентни отделения за съхранение на вещи. Серийно на борда място намира амбиентно осветление и поставка за безжично зареждане на телефони, както и разширеният пакет от асистенти подпомагащи шофирането. Срещу доплащане за първи път се предлага и панорамен покрив, а за хората ценящи качественият звук е налична и озвучителна система от Bang&Olufsen с 14 високоговорителя и субуфер.
вторник, 22 ноември 2022 г.
Третото поколение на MPV модела - Toyota Innova с визия на SUV
За задвижване новата Toyota Innova ще разчита вече на модерен бензинов мотор с работен обем от 2.0 литра и мощност 174 к.с., куплиран с CVT трансмисия. Дизелови версии вече няма да има, но на разположение ще бъде хибрид оборудван със същият бензинов мотор с мощност 154 к.с., съчетан с електромотор и никел-метална батерия, чиято обща мощност възлиза на 186 к.с.
понеделник, 21 ноември 2022 г.
Обновеният Changan Auchan (Oshan) X5 с цена от 12 000 евро
По отношение на механиката, промени няма. Под капака на Changan Auchan X5 Plus мякго ще продължава да намира - 1.5 литровият, турбо бензинов мотор с мощност 188 к.с., куплиран с двудискова, 7-степенна, трансмисия задвижваща предните колела. Продажбите на обновената версия в Китай, стартират от началото на следващата година, като цените ще бъдат увеличени с около 20%, което ще рече, че вече базовата версия ще струва не по-малко от 12 000 евро.
петък, 18 ноември 2022 г.
Vinfast VF6 и VF7 представени официално в Лос Анджелис
Интериорът и на двата изложбени експоната е на високо ниво и богато оборудван. На разположение са всички най-нови технологии, до които марката има достъп като същевременно ще бъде отделено особено внимание по отношение на вложените материали, които ще бъдат предимно от рециклирани суровини.
Повече информация, както и официални снимки на новите електрически модели на виетнамската марка ще бъдат налични в по-късен етап. Производството ще започне най-рано през 2023 година, като първите бройки които ще пристигнат в САЩ се очакват не по-рано от 2024 година.
.